וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: 21 נקודות לוויגינס, הפסד ראשון לקליבלנד

הרוקי, שדיווחים טוענים שהוא עשוי להישלח בטרייד תמורת לאב, קלע 15 מ-20 מהקו, בנט נעצר על 11 נקודות ב-96:90 ליוסטון

בקליבלנד עסקו הלילה (בין חמישי לשישי) בעיקר בדיווחים על כך שהקאבס שינו את עמדתם במשא ומתן עם מינסוטה לגבי העברתו של קווין לאב וכעת הם מוכנים לשלב את אנדרו וויגינס בעסקה, כשבין לבין הקבוצה של דיוויד בלאט שיחקה גם בליגת הקיץ בלאס וגאס. הקאבלירס, שניצחה בשלושת משחקיהם הקודמים, נעצרו בסיבוב הראשון של ה-"פלייאוף" שמסיים את ליגת הקיץ עם הפסד 96:90 ליוסטון. משחקם האחרון של הקאבס בליגת הקיץ יהיה מחר נגד מיאמי.

צפו בתקציר המשחק באתר ה-NBA

שחקן קליבלנד קאבלירס אנדרו וויגינס. AP
הגיע המון לקו העונשין. אנדרו וויגינס/AP

וויגינס, ששמע היטב כמו כולם את השמועות על עזיבתו הקרובה, אחרי ההצהרות של כל אנשי הקבוצה על הציפיות ממנו לעתיד, סיים עם 21 נקודות (3 מ-5 מהשדה, 15 מ-20 מקו העונשין), 5 ריבאונדים, 0 אסיסטים ו-4 איבודים ב-31 דקות, כשחטיפה של ניק ג'ונסון מידיו 10.3 שניות לסיום הכריעה את המשחק לטובת הרוקטס. אנתוני בנט פחות הבריק הפעם עם 11 נקודות (4 מ-11) ו-6 ריבאונדים, וויל צ'רי הוסיף 21 נקודות משלו. את המנצחים הוביל איזיאה כנען עם 28 נקודות.

בלאט נדרש להתייחס בסיום לשמועות העיקשות לגבי וויגינס ואמר: "לכן קוראים להן שמועות. במוקדם או במאוחר כל אחד צריך להתמודד איתן במהלך הקריירה שלו, ואם הוא צריך לעשות את זה עכשיו, זה מה שיהיה. אני לא מדבר איתו על הדברים האלה, כי מבחינתי אין לכך משמעות. לפחות לא כרגע".

בינתיים בסקר באתר ESPN בו כבר הצביעו מעל 200,000 גולשים, טענו 55% מהנשאלים שאם הם היו במקום דייויד גריפין, הג'נרל מנג'ר של הקאבס, הם היו מוותרים על וויגינס על מנת להשיג את לאב.

דניאל ת'ייס חוסם את טיילור ג'ונסון. AP
חסימת הקיץ. דניאל ת'ייס/AP

על ההיילייט של משחקי הלילה בלאס וגאס היה חתום הפורוורד הגרמני דניאל ת'ייס, שקלע 11 נקודות וקטף 10 ריבאונדים במדי וושינגטון בניצחון 67:78 על מיאמי, ורשם חסימה אימתנית במיוחד על טיילר האנטיקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully