וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: לברון הוא הספורטאי הפופולארי בארצות הברית

קינג ג'יימס הקדים את מייקל ג'ורדן בסקר השנתי של מכון "האריס". דרק ג'יטר במקום השלישי. סרינה ו-ונוס בצמרת הנשים

פחות משבוע חלף מאז לברון ג'יימס בחר ל"חזור הביתה" כהגדרתו והודיע כי הוא מצטרף בחזרה לקליבלנד קאבלירס, במדיה שיחק בשבע עונותיו הראשונות בליגה. אלא שעוד לפני ההחלטה הרומנטית משהו הזו, שבוודאי הוסיפה לו עוד הרבה פופולאריות, נראה שלברון כבר זכה בליבם של האמריקאים.

בחודש שעבר ערך מכון הסקרים "האריס" את הסקר השנתי שלו ובו נשאלו 2,241 אנשים מי הוא הספורטאי הגברי האהוב עליהם בארצות הברית. במקום הראשון, בפעם הראשונה בחייו, ניצב לברון, שהקדים את מייקל ג'ורדן. לברון יצא מהעשירייה הראשונה לאחר "ההחלטה" שלו, במסגרתה עבר למיאמי בקיץ 2010. כעת, הוא חזר ובגדול.

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס. AP
סופסוף הוא ראשון. לברון/AP

כוכב העבר האגדי של שיקגו והבעלים של שארלוט הגיע הפעם רק במקום השני, לאחר שהוא הוביל את הסקר במשך 13 פעמים רצופות בין 1993 ל-2005. את החמישייה הגדולה סוגרים כוכבה הפורש של ניו יורק יאנקיז, דרק ג'יטר, הקוורטרבק של דנבר ברונקוס, פייטון מאנינג ובמקום החמישי, בשוויון, קובי בריאנט ונהג המרוצים דייל ארנהרדט ג'וניור.

לברון נבחר כספורטאי הפופולארי ביותר בקרב הנשאלים בגילאי 18-36 ו-49-67. בקרב הנשאלים בגילאי 37-48 הבכורה נותרה עדיין בידיים של ג'ורדן. בעשירייה הראשונה יש ארבעה קוורטרבקים כאשר מלבד מאנינג נמצאים שם גם טום ברייד מניו אינגלנד פטריוטס (מקום שביעי), דרו בריס של ניו אורלינס סיינטס (מקום תשיעי) וארון רוג'רס מגרין ביי פאקרס (מקום עשירי). הגולפאי פיל מיקלסון והקוורטרבק טים טיבו יצאו מהעשירייה הראשונה.

בקרב הנשים, במקום הראשון ניצבת סרינה וויליאמס ובמקום השלישי אחותה ונוס. במקום הרביעי אפשר למצוא עוד טניסאית, מריה שראפובה. את המקום השני תפסה נהגת המרוצים דניקה פטריק ואת המקום החמישי, כדורגלנית העבר האמריקאית מיה האם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully