וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: חואן רומן ריקלמה חזר לארחנטינוס ג'וניורס

הסמל הבלתי מעורער של בוקה ג'וניורס חתם לשנה וחצי במועדון אותו עזב בגיל 17, כדי לסייע לו לחזור לליגה הבכירה בארגנטינה

חואן רומן ריקלמה חוגג אליפות עם בוקה ג'וניורס. רויטרס
סיים קריירה עשירה בבוקה כדי לסגור מעגל. חואן רומן ריקלמה/רויטרס

חואן רומן ריקלמה, אחד האייקונים הגדולים בהיסטוריה של בוקה ג'וניורס אם לא הגדול מכולם, נפרד מהמועדון אחרי שסיים את חוזהו והחליט בגיל 36 לסגור מעגל ולחזור לקבוצה בה החל את הקריירה - ארחנטינוס ג'וניורס. מועדון נעוריו של ריקלמה ירד לליגה השנייה בסיום העונה שעברה, וכעת יחד עם הפליימייקר הוותיק והמאמן קלאודיו בורגי ינסו החרקים האדומים לחזור תוך עונה אחת.

ריקלמה חזר לבוקה ג'וניורס ב-2007 אחרי שעזב אותה לטובת ברצלונה ו-ויאריאל. הוא זכה עם הבוסטרוס ב-11 תארים, אך האליפות האחרונה שלו הייתה באפרטורה 2011. בוקה הגישה לו הצעה לחוזה חדש, אבל המשא ומתן לא הבשיל לכדי חתימה ובסופו של דבר החליט שחקן נבחרת ארגנטינה לשעבר (17 שערים ב-51 משחקים) לחזור לקבוצה אליה השתייך עד גיל 17.

"הכול נסגר עם ריקלמה", אישר המאמן בורגי, שאימן את הקשר בבוקה בסוף 2010 ובצוותו נמצאים גם שחקני העבר דייגו פלאסנטה ומריאנו הרון, איתם שיחק ריקלמה בקבוצת הנוער. "קיבלתי אישור לכך הבוקר והחל מיום שני הוא יהיה איתנו. יש לי קשר של כבוד והערצה עם ריקלמה".

יחד עם ריקלמה יוצגו גם הקשר כריסטיאן לדסמה והבלם מתיאס קארוסו, אשר מזוהים אף הם עם ארחנטינוס. האחרון היה שותף לזכייה באליפות ב-2010, אז בורגי היה האיש על הקווים. חזרת הסמלים תוביל גם לחזרה לליגה הבכירה? יהיה מעניין לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully