וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון במגעים מתקדמים עם ג'רי סמית'

17.7.2014 / 22:27

הגארד האמריקאי (27, 1.88) ששיחק חמישה משחקים בניו ג'רזי נטס ובקאנטו עשוי לחזק את הסגל המתגבש של אלעד חסין

ג'רי סמית כדורסלן. Jonathan Daniel, GettyImages
הרשים בעונה השנייה בלואיוויל. ג'רי סמית'/GettyImages, Jonathan Daniel

הפועל חולון ממשיכה לבנות את הסגל לקראת עונת 2014/15, ולוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה של אלעד חסין מנהלת מגעים מתקדמים להחתמתו של הגארד האמריקאי ג'רי סמית'. בחולון החליטו ללכת על קונספט של גארד זר דומיננטי, לאחר שאת העונה שעברה פתחו ללא אחד כזה עד להגעת סקוטי ריינולדס, שלא ימשיך למרות ניסיונות של הקבוצה להאריך את חוזהו.

סמית' (27, 1.88) הוא בוגר מכללת לואיוויל משנת 2010 שבין היתר שיתף פעולה עם שחקנה של עירוני נס ציונה בעונה החולפת פרסטון נואלס. עונת השיא שלו בלואיוויל הייתה דווקא העונה השנייה בה רשם 10.7 נקודות ו-3.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. את עונת הבכורה מחוץ לקולג' העביר בספרינגפילד מליגת הפיתוח, ובה גם שיחק בהצלחה בעונת 2011/12 כשרשם 18.8 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בממוצע למשחק, עד שבאמצע העונה נקרא לחמישה משחקים במדי ניו ג'רזי נטס.

העונה הטובה בליגת הפיתוח הובילה אותו לחוזה בקאנטו האיטלקית בה רשם 5.2 נקודות ו-2.4 ריבאונדים למשחק. העונה ירד לליגה השנייה באיטליה כשחתם במדי ורונה, שנלחמה על העלייה לליגה הראשונה ללא הצלחה, וסמית' הוכיח שהוא מסוגל לרשום מספרים טובים עם 15.5 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל של אלעד חסין כולל נכון לשלב זה את הגארדים גוני יזרעאלי ושלומי הרוש, את שחקני הפנים אייזיק רוזפלט ורם אליאספור ואת הזר טוני קרוקר שחתם בשבוע שעבר. בחולון מעוניינים לצרף ישראלי נוסף בעמדה מספר 3, כשהאופציות של עמית שמחון, ניצן חנוכי ואור סולומון איתם דיברו לא צלחו. בין השמות שעלו נמצא גם שון דניאל, שגדל ושיחק במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully