וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת האלופות: פרטיזן עדיין יכולה לפגוש את מכבי תל אביב

אחרי החיתוך הראשוני לפני ההגרלה, הסרבים החזקים עדיין עשויים לקבל את אלופת ישראל (13:00). שאר האפשרויות: מאלמו/ונטספילס, מאריבור/זרינסקי, הלסינקי/רבוטניצ?קי, דינמו טבילסי/אקטובה. גם בליגה האירופית יוגרל השלב הבא

הגומלין בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות ייערך רק ביום שלישי ורביעי, אבל כבר היום (שישי), תדע אלופת ישראל מכבי תל אביב, את מי היא תפגוש אם אכן תשלים את המלאכה ותעפיל לשלב הבא. הצהובים ניצחו ביום שלישי את סנטה קולומה 0:1 באנדורה ואם לא תתחולל סנסציה, הם יהיו בסיבוב המוקדמות השלישי, כאשר בניגוד לעונה שעברה, הפעם הם יגיעו אליו כמדורגים, בעקבות ההצלחה באירופה בעונה שעברה.

אם בעונה שעברה נתקלה מכבי תל אביב בפ.צ. באזל החזקה בסיבוב השלישי, הרי שהפעם אומנם מחכות לה כמה אפשרויות לא פשוטות כלל, אולם כולן אמורות להיות משוכות הרבה יותר ריאליות עבורה.

ברק בדש, ראדה פריצה, שחקני מכבי תל אביב על המטוס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אם לא יפלו מול קולומה, הצהובים יקוו להגרלה נוחה בשלב הבא/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי שבמהלך הלילה בוצע חיתוך בהגרלה שהציב את מכבי תל אביב בקבוצה מספר 2, הצטמצמו מספר היריבות האפשריות שלה לעשר בלבד: המנצחת בין פרטיזן בלגרד החזקה לטורשבאן מאיי פארו (0:3 במשחק הראשון), המנצחת בין מאלמו לונטספילס מלטביה (0:0 במשחק הראשון בשבדיה), המנצחת בין מאריבור מסלובניה לזרינסקי הבוסנית (0:0 במשחק הראשון בבוסניה), המנצחת בין ה.י.ק הלסינקי הפינית לרבוטניצ?קי ממקדוניה (0:0 במשחק הראשון במקדוניה), והמנצחת בין דינמו טבילסי מגאורגיה לאקטובה הקזחית (0:1 לגאורגים בבית במשחק הראשון).

מלבד מכבי תל אביב, מספר קבוצות נוספות מעניינות יוגרלו מחר לסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות וביניהן סטנדרד ליאז', קבוצתו של המאמן הישראלי גיא לוזון וגראסהופרס, קבוצתו של מונס דאבור. המשחק הראשון בסיבוב השלישי ייערך ב-29-30 ביולי, הגומלין כעבור שבוע.

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
מה מחכה לקבוצה שלו? לוזון/GettyImages

גם סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית יוגרל מחר ושם המצב הרבה יותר מסובך. 18 קבוצות העפילו אוטומטית וביניהן גם מחזיקת הגביע הישראלי, עירוני קרית שמונה. 40 קבוצות נוספות מגיעות משלב המוקדמות השני, כאשר הפועל תל אביב, שתנסה להפוך את ההפסד 3:0 שספגה מול אסטנה והפועל באר שבע, מקוות להיות שם. 58 הקבוצות יחולקו לחמישה בתי הגרלה, כך שלכל אחת מהנציגות הישראליות יהיו מספר אופציות מצומצמות יותר. המשחקים ייערכו ב-31 ביולי וב-7 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully