וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרמר בא ושאל אותי: אנחנו נמצאים כרגע בגמר המונדיאל?"

שופט הגמר ניקולה ריצולי חשף את המצב הבעייתי בו נותר קשר נבחרת גרמניה לאחר שספג זעזוע מוח: "דרשתי שיחליפו אותו"

כריסטוף קראמר נבחרת גרמניה נפגע בגמר המונדיאל בתיקול עם אסקיאל גאראי נבחרת ארגנטינה. AP
התיקול בין קרמר לגאראי/AP

רגע לפני שגמר המונדיאל יצא לדרך ביום ראשון החולף, סמי חדירה, קשרה של ריאל מדריד ונבחרת גרמניה, נפצע ונאלץ להחמיץ את המשחק. מי שזכה לקרדיט הגדול והוקפץ במקומו להרכב של יואכים לב היה כריסטוף קראמר הצעיר.

אלא שתהילת העולם של הקשר בן ה-23 מבורוסיה מנשנגלדבאך הייתה קצרה מאוד. כבר בדקות הראשונות של המשחק, ספג קראמר מכה חזקה באזור הלסת מהכתף של בלם נבחרת ארגנטינה, אסקיאל גאראי, מה שהוביל לזעזוע מוח. קראמר עוד ניסה לשוב אל המגרש, תוך שהוא מנצל את ההתעלמות הפושעת משהו של פיפ"א מכל נושא זעזועי המוח, אולם המצב הכריע אותו והוא הוחלף בדקה ה-20 על ידי אנדרה שורלה, שלבסוף היה זה שבישל את שער הניצחון היקר למריו גצה בדקה ה-113.

כריסטוף קראמר שחקן נבחרת גרמניה יוצא. GettyImages
קרמר מקבל עזרה בירידה מהמגרש/GettyImages

היום (חמישי) הסתבר שמצבו של קראמר היה עוד יותר גרוע ממה שנראה במבט ראשון. שופט משחק הגמר, האיטלקי ניקולה ריצולי, העניק ראיון ל"גאזטה דלו ספורט" המתפרסם במדינתו וחשף: "כמה דקות אחרי ההתנגשות עם גאראי, קראמר הגיע אליי ושאל האם זה גמר גביע העולם. הוא אמר שהוא חייב לדעת. בהתחלה חשבתי שהוא צוחק, אבל כשהבנתי שהוא פשוט לא זוכר שום דבר, הלכתי לבסטיאן שווינשטייגר והוריתי לו שיידאג שקראמר יוחלף". ריצולי הוסיף שלאחר המשחק קראמר ניגש אליו והודה לו על כך שהוא דאג להחלפתו, על מנת שמצבו לא יחמיר עוד יותר.

נושא זעזועי המוח עלה לא פעם במונדיאל שחלף. אלברו פריירה האורוגוואי וחאבייר מסצ'ראנו הארגנטינאי סבלו שניהם מזעזוע מוח במהלך המשחקים, אך נותרו על כר הדשא, מה שהוביל לתלונות רבות על חוסר האחריות של השחקנים ושל הנבחרות. קראמר עצמו סיפר: "אני לא ממש זוכר משהו ממשחק הגמר. לגבי המחצית הראשונה בכלל אין לי מושג מה קרה. אחרי המשחק הייתי בטוח שהוחלפתי מיד לאחר התיקול עם גאראי, לא היה לי מושג איך בכלל הגעתי לחדר ההלבשה וחוץ מזה אני לא זוכר שום דבר אחר. בראש שלי, המשחק מתחיל מהמחצית השנייה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully