וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סלע הודח מבוגוטה, ועלה על כיסא לחבק את קרלוביץ'

הישראלי הבכיר נכנע 7:6,7:6 לקרואטי (2.11 מ') בסיבוב השני וערך מחווה משעשעת. פאר נכנעה לפליסקובה הצ'כית באיסטנבול

דודי סלע, המחבט הבכיר של ישראל, הודח הערב (חמישי) בסיבוב השני של טורניר בוגוטה שבקולומביה (פרסים בסך 663 אלף דולר) אחרי הפסד צמוד לטניסאי הקרואטי איבו קרלוביץ' 7:6,7:6. שבוע בדיוק אחרי שהפסיד לו בטורניר ניופורט, הישראלי נתן פייט במשחק שבו לא הושגה אף שבירה אבל הקרואטי הצליח לנצח 6:8 בשובר השוויון של המערכה הראשונה ו-5:7 במערכה השנייה.

סלע הציג משחק טוב והציל שבע נקודות שבירה, אבל נכנע ללא פחות מ-16 אסים של הקרואטי הענק לעומת שלושה אסים בלבד שהצליח להשיג. זה היה ההפסד השישי ברציפות של סלע מול הקרואטי והוא עדיין מחפש מולו ניצחון ראשון. בסיום המשחק הצחיק סלע את הקהל ואת קרלוביץ' כאשר ניגש הצידה, לקח כיסא ועלה עליון כדי לחבק את קרלוביץ' וכדי להשתוות לגובהו (2.11 מטר).

הטניסאית הישראלית שחר פאר. GettyImages
הפסד כואב. שחר פאר/GettyImages

גם שחר פאר הודחה מוקדם יותר הערב בסיבוב השני של טורניר איסטנבול (סך פרסים של 250 אלף דולר). הישראלית, המדורגת במקום ה-97 בעולם, נוצחה בשתי מערכות על ידי קרולינה פליסקובה הצ'כית (8 בטורניר) 6:2, 7:5.

פאר לא הייתה בעניינים במערכה הראשונה, נשברה פעמיים ובמשחק כולו ביצעה לא פחות מ-13 שגיאות כפולות בהגשות שלה ונתנה ליריבתה נקודות קלות מדי. במערכה השנייה פאר נראתה טוב יותר, אבל נוצחה בסופו של דבר והפסידה 2:0 במשחק כולו שארך שעה ו-25 דקות.

יוליה גלושקו, שהודחה אתמול בסיבוב הראשון של הטורניר, הפסידה בסיבוב השני של טורניר הזוגות עם שותפתה סנדרה קלמנשיץ' מול מיסאקי דוי ואלינה סביטולינה 6:4, 7:6.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully