וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "יש לנו רוח ויש לנו קבוצתיות"

17.7.2014 / 18:19

מאמן העתודה נשאר אופטימי לפני משחק רבע גמר אליפות אירופה נגד סרביה (17:00, ספ' 5) עם ניקולה ינקוביץ' הנהדר

שרון דרוקר מאמן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
אתגר גדול. דרוקר ושחקניו/ברני ארדוב

נבחרת העתודה של ישראל תתמודד מחר (שישי) נגד סרביה באליפות אירופה ביוון ותקווה להעפיל לחצי הגמר לראשונה מאז שנת 2005 (17:00, שידור ישיר בספורט 5). לראשונה מאז תחילת המשחקים נתן המאמן שרון דרוקר לשחקנים מנוחה על מנת שיוכלו לצבור כוחות לקראת המשחק הקשה שמצפה להם, וגם הוא מקווה להתעלות מול אחת הנבחרות המועמדות לזכייה.

"אנחנו צריכים להמשיך באותה הדרך שהגענו עד לפה", אמר דרוקר לקראת המשחק, "אנחנו לא יותר גבוהים, לא יותר אתלטים ולפעמים לא יותר מוכשרים, אבל יש לנו רוח ויש לנו קבוצתיות ויחד ויש לנו לוחמים ואם נוכל להביא את כל הדברים האלו למשחק אחד אז זה המשחק".

מול נבחרת ישראל תעמוד נבחרת סרבית שחולמת לחזור למקום הראשון באירופה לראשונה מאז 2008. הסרבים סיימו במקום הראשון גם בבית המוקדם וגם בסיבוב השני, והם עם מאזן מרשים של שישה ניצחונות והפסד בודד לנבחרת יוון המארחת. הכוכב של הנבחרת הסרבית הוא ניקולה יאנקוביץ' (20, 2.05) שרושם באליפות 15.6 נקודות ו-9.6 ריבאונדים ונחשב לאחד השחקנים הטובים בליגה הבלגית. מלבדו ראוי לציון הפורוורד מרקו טייץ' מהכוכב האדום בלגרד. את הנבחרת מאמן דיאן מיאטוביץ' המקומי.

"ניסינו ללמוד אותם ונמשיך עד המשחק", אמר דרוקר על היריבה, "ראינו שחקנים טובים מוכשרים, אבל כבר נתקלנו בנבחרת כאלו, טורקים, צרפתים, רוסים. הם נבחרת טובה בלי ספק עם מסורת ושחקנים ביורוליג וזרים במקומות אחרים, אבל הדרך שלנו הייתה לא להסתכל על היריבה מעבר ללמוד אותה. נחפש את היתרונות שלנו ולהחביא את החסרונות ואם כמו שאומרים לי אפשר לנצח אותם פעם אחת מעשרה משחקים, אז ננסה שזה יהיה המשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully