וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל הוצג: "ההנהלה התלהבה מהפילוסופיה שלי"

ההולנדי ערך מסע"ת ראשונה כמאמן מנ' יונייטד וסיפק כמה הצהרות: "אני יכול לעמוד בציפיות. זה האתגר הגדול שלי"

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. Clive Mason, GettyImages
"זה יהיה האתגר הגדול שלי". ואן חאל/GettyImages, Clive Mason

לואי ואן חאל הוצג היום (חמישי) בתור המאמן החדש של מנצ'סטר יונייטד במסיבת עיתונאים וסיפק כמה אמירות מעניינות על הדרך שלו, הציפיות שיש ממנו, והשינויים שאמורים לקרות במועדון החדש שלו. "אני אעשה את מירב המאמצים לעשות שינוי", אמר המאמן ההולנדי, "אבל אני לא יכול לחזות מה יקרה, זה המועדון הגדול בעולם"

על השינויים בסגל שהוא מעוניין לעשות: "אני רוצה להסתכל על השחקנים שיש לי מקרוב בשלושת או ארבעת השבועות הבאים, ואז אולי, רק אולי אני אקנה שחקנים חדשים. אני לא יכול להגיד כמה זמן ייקח לי כדי שהקבוצה תשחק כמו שאני רוצה, אבל ההנהלה התלהבה מהפילוסופיה שלי", אמר ואן חאל על השיטה שהוא ינסה להנחיל למועדון.

כשנשאל מה תיחשב הצלחה בעיניו לעונה הקרובה, אמר: "אני לא יודע מה תהיה הצלחה. קודם אני צריך לבחון איך השחקנים יבצעו את הפילוסופיה שלי וכמה מהר הם יתרגלו אליה. לא עבדתי עם רובם, אז נצטרך לחכות ולראות. זה מאוד חשוב שנסתדר בינינו".

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. Clive Mason, GettyImages
אתגר חדש. ואן חאל מוצג/GettyImages, Clive Mason

על כך שהיה לו את הכבוד לאמן את ארבע הקבוצות הגדולות ביותר בארבע הליגות הגדולות של אירופה: "טקטית הצוות שלי הוא הכי טוב, הוכחנו את זה בברזיל".

על האישיות הנוקשה שלו אמר: "יש לי פילוסופיה שאני מאמין בה, וכל שנה שאימנתי מאשרת לי שהיא נכונה. גם לאלכס פרגוסון הייתה פילוסופיה חזקה והוא זכה בהרבה תארים במנצ'סטר יונייטד".

"האם אני יכול לעמוד בציפיות? אני חושב שכן. אבל זה יהיה קשה בגלל הגדולה של המועדון הזה", אמר על הציפיות ממנו, "המועדון הזה מנוהל בצורה מסחרית וזה לא תמיד תואם ביחד עם הציפיות מהכדורגל. זה יהיה האתגר הגדול שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully