וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלון בראון חתם בבאמברג

שחקן הפועל תל אביב בעונה החולפת חובר לג'וש דאנקן בגרמניה, וצפוי להרוויח כ-500 אלף יורו בעונה. רגלאנד במילאנו

שחקן הפועל תל אביב, קרלון בראון. מגד גוזני
מצטרף ל"מושבה הישראלית" בבאמברג. קרלון בראון/מגד גוזני

באמברג ממשיכה להחתים שחקן מישראל. אחרי שהחתימה בשלב מוקדם יותר הקיץ את ג'וש דאנקן מהפועל ירושלים, הקבוצה הגרמנית הודיעה היום (חמישי) על צירופו של שחקן הפועל תל אביב בעונה החולפת, קרלון בראון. בראון היה אחד השמות החמים באירופה בתקופה האחרונה, ועל פי דיווחים מכבי תל אביב ואולימפיאקוס התחרו גם כן על שירותיו. בגרמניה מדווחים ששכרו של בראון יעמוד על כ-500 אלף יורו לעונה. הוא מצטרף לשורה של שחקנים שעברו מישראל לקבוצה הגרמנית, וביניהם בריאן רוברטס, ג'מאר סמית', ראקים סנדרס, מרקוס סלוטר, אלטון בראון ועוד.

"קרלון בראון סומן כמטרה על ידי המאמן שלנו אנדראה טרינקיירי", אמר וולפגנג היידר, המנהל הספורטיבי של באמברג. "אנחנו עוקבים אחריו כבר תקופה ארוכה. הוא סקורר מצוין עם הבנת משחק גבוהה ויכולת מסירה. אנחנו שמחים מאוד שהוא החליט להצטרף אלינו, למרות שמועדונים גדולים מאוד באירופה הביעו בו עניין".

בראון בן ה-24 העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 19.6 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים בליגת העל, ואף נכלל בחמישיית העונה של הליגה.

מאמן מלאגה, אאיטו רנסס. Srdjan Ilic, AP
עובר לאיים הקנאריים. אאיטו/AP, Srdjan Ilic

* רכז חדש למילאנו: ג'ו רגלאנד מקאנטו חתם היום לשנתיים ויעבור לבירת האופנה הסמוכה. רגלאנד סיים את העונה שעברה עם ממוצעים של 16.3 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק בליגה האיטלקית. ביורוקאפ: 14.7 נקודות ו-5.2 אסיסטים.

* המאמן הספרדי הוותיק אאיטו גרסיה רנסס, שעזב את קחאסול סביליה, מונה רשמית למאמן גראן קנאריה. הקבוצה מהאיים הקנאריים סיימה את העונה שעברה במקום החמישי והודחה מרבע גמר הפלייאוף בידי מלאגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully