וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיפולי שיניים? אלכס טיוס צוחק לנבחרת בפרצוף"

17.7.2014 / 10:28

בכיר באיגוד לא אהב את ההתנהלות של הסנטר, שיצטרף לנבחרת ישראל בתחילת השבוע: "גם את מכבי תל אביב הוא לא סופר"

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כעס באיגוד. אלכס טיוס/ברני ארדוב

סנטר מכבי תל אביב אלכס טיוס צפוי לנחות בישראל בתחילת השבוע הקרוב ולהצטרף לאימוני נבחרת ישראל, כשבועיים אחרי פתיחת האימונים הרשמיים. טיוס אמור היה להגיע כבר השבוע, לאחר שאישר את הצטרפותו לנבחרת באמצעות סוכנו האפי וולטרס, אך התמהמה עם ההגעה ואף נעלם למספר ימים לראשי האיגוד, כשלטענת סוכנו עבר ניתוח קל בשיניים שדחה במעט את הגעתו.

"ההתנהלות של טיוס היא לא כמו של שחקן שרוצה באמת לעזור לנבחרת ישראל", אמר הבוקר (חמישי) בכיר באיגוד הכדורסל לוואלה! ספורט, "טיפולי שיניים? זה לצחוק לנבחרת בפרצוף, והדבר העצוב הוא שלבסוף לא תהיה ברירה אלא לשתף אותו. הייתי מצפה ממכבי תל אביב להתערב לטובת השחקן, הרי בסופו של דבר האזרחות הישראלית שלו תורמת להם לא פחות ממה שהיא תורמת לנבחרת ישראל, אבל הבנו שגם את מכבי הוא לא בדיוק סופר מההתנהלות שלו במהלך העונה".

בעקבות העובדה שטורניר ההכנה של נבחרת ישראל צפוי להעתיק את מקומו מבית מכבי בראשון לציון למוסקבה, בשל המצב הבטחוני, יצטרכו באיגוד הכדורסל לקבל החלטה האם לצרף את טיוס לנסיעה או לנסוע רק עם דיאור פישר וג'ייק כהן כשני מתאזרחים. ההחלטה על הזזת הטורניר, בעקבות הלחץ של נבחרת צ'כיה לא להגיע לישראל, צפויה להתקבל בשעות הצהריים היום.

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"שמכבי תל אביב תתערב". שמעון מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully