וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט: "מכבי היא אופציה עבורי, אבל יש לי עוד הצעות"

17.7.2014 / 19:15

החלוץ התייחס להצעה שקיבל מקרויף: "הוא דיבר איתי, אבל לא יכול לקבל עדיין החלטה". פערים במו"מ עם הצרפתים

עדן בן בסט שחקן טולוז. GettyImages
מכבי תל אביב מפעילה לחצים. בן בסט/GettyImages

במקביל למגעים האינטנסיביים שניהל אתמול (רביעי) כדי לסגור את עסקת נוסא איגייבור מבטיס, ממשיך ג'ורדי קרויף ללחוץ על עדן בן בסט להצטרף למכבי תל אביב. בין מכבי לבין טולוז יש עדיין פערים, מאחר שהמועדון הצרפתי רוצה כמעט מיליון יורו על הכרטיס, אבל קרויף רוצה קודם לגרום לבן בסט להשתכנע לחזור לישראל.

התכנית המקורית של בן בסט הייתה להישאר בצרפת. הוא לא רצה לחזור לישראל ובדומה לחברו תומד חמד, שנשאר בספרד, גם הוא רצה להישאר במדינה ועדיין מנסה למצוא את הנתיב שיאפשרו לו לעשות זאת. קרויף מצידו מפעיל מכבש לחצים על השחקן הישראלי הכי בכיר שהוא יכול להביא כרגע. בין השאר אמר קרויף לבן בסט: "עם מכבי תל אביב תוכל לשחק בליגת האלופות. זו פסגת הקריירה של כל שחקן אירופאי ובטח של שחקן ישראלי שלא זוכה בדרך כלל להגיע לצ'מפיונס".

בן בסט אישר היום (חמישי) את הפרסום בוואלה ספורט לפיו פנה אליו ג'ורדי קרויף ללא מתווכים וניסה לשכנע אותו לחתום אצל הצהובים. החלוץ מעדיף כרגע עוד לבחון את האפשרויות שלו בצרפת והוא ממתין לראות אם אביאן או קבוצה אחרת תגיע להסכמה עם טולוז בעניינו. יחד עם זה, מעריך בן בסט את הפניה של מכבי תל אביב ומבין שבארץ הוא יהיה שחקן הרכב ולכן לא פוסל חזרה, אם כי לא בשלב הזה מאחר שיש לו גם חוזה לשלוש שנים בטלוז.

גם בהיבט הכספי, מכבי תהיה נדיבה מאוד עם בן בסט, בעיקר אם תצליח לסגור את העברתו מטולוז בסכומים נמוכים ממה שהצרפתים מבקשים. בעבר פרסמנו כי הצהובים מוכנים להציע לבן בסט חוזה המתקרב לסכומים שמרוויח ערן זהבי בקבוצה. אתמול הודיע זהבי כי הוא נשאר וכזכור חוזהו עומד על 600 אלף יורו נטו לעונה. בן בסט יוכל להרוויח במכבי תל אביב קרוב לחצי מיליון יורו נטו בחוזה לשלוש שנים.

ג'ורדי קרויף המנהל המקצועי של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתכוון לתת הצעה נדיבה. קרויף/ברני ארדוב

בן בסט אמר היום: "מכבי תל אביב היא אופציה, אבל הדרך עוד ארוכה כדי שאגיע למכבי תל אביב כי זה לא פשוט. ג'ורדי דיבר איתי בטלפון. ברור לי שהוא מאוד רוצה אותי. אמרתי לו שמכבי תל אביב היא אופציה טובה עבורי ושאני שוקל אותה. הסברתי לו שיש עוד קבוצות שרוצות אותי בצרפת ואני כרגע לא יכול לקבל החלטה שאני חוזר לארץ ובא לשחק במכבי תל אביב".

בן בסט הוסיף: "ברור שלשחק בליגת האלופות זה דבר קסום ולכן אני רואה במכבי כאופציה, אבל אני עוד לא יכול לקבל את ההחלטה שאני עוזב הכל וחוזר, מה עוד שלא הכל תלוי בי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully