וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוסלב קלוזה: "עוד לא החלטתי אם לפרוש מהנבחרת"

מלך שערי המונדיאל בכל הזמנים גילה שהוא עשוי להמשיך במדי המנשאפט, וסיפר על העצה שנתן לגצה בזמן החילוף שניצח את הגמר

שחקן נבחרת גרמניה מירוסלב קלוזה חוגג. GettyImages
יש לו עוד סלטות בקנה? מירוסלב קלוזה/GettyImages

האם מירוסלב קלוזה יפרוש בימים הקרובים מנבחרת גרמניה? חלוצה של אלופת העולם הטרייה התראיין לאתר הרשמי של ההתאחדות הגרמנית וגילה שהחלטתו בנושא תתקבל בקרוב. "אני עדיין לא יודע אם אמשיך במדים הלאומיים", אמר קלוזה, שחגג את יום הולדתו ה-36 בחודש שעבר. "אני אקח עוד כמה לילות לישון על זה, ואז אקבל את ההחלטה הנכונה".

קלוזה, שהפך למלך השערים בכל הזמנים במונדיאל עם שערו ה-16 במסגרת הגביע העולמי, התייחס גם לזכייה הנהדרת של המנשאפט בתואר ואמר: "זה היה מופלא, והכל היה שווה את זה. כבר היינו פעם במקום השני, ופעמיים במקום השלישי, ואני עדיין לא יכול לעכל שעכשיו אנחנו במקום הראשון. היכולת הקבוצתית שלנו הייתה הכי חשובה, והקפדנו לשחק רגועים כי ידענו שיש לנו יתרון איכותי".

מריו גצה עם מירוסלב קלוזה שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
טיפ של אלופים. קלוזה וגצה/GettyImages

חלוצה הוותיק של לאציו התייחס גם לגיבור הגמר, מריו גצה, שהחליף אותו בדקה ה-88 והתכבד בשער הניצחון בדקה ה-113: "כשמריו נכנס במקומי, אמרתי לו: 'אתה יכול לעשות את זה', ואני מאוד שמח שהוא עשה את זה".

גם בסטיאן שווינשטייגר התראיין לאתר ההתאחדות, והעניק קרדיט רב דווקא לשחקנים המחליפים בסגל של יואכים לב: "רגע הזכייה היה אדיר, ואנחנו מודים לכל גרמניה על התמיכה. הרגשנו בברזיל שעמדתם מאחורינו. הצגנו יכולת נפלאה, וכל הזמן זכינו לעידוד מהספסל. מעולם לא חוויתי דבר כזה, זה נותן כל כך הרבה כוח, וזו הסיבה העיקרית שבזכותה זכינו בגביע".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully