וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אני נשאר במכבי תל אביב"

16.7.2014 / 20:30

כוכב האלופה הזים את השמועות בנוגע למעבר אפשרי לאירופה עם נחיתת הקבוצה בחזרה מאנדורה: "זה הדבר הטוב ביותר לקריירה שלי". פריצה על המצב הביטחוני: "לא מתכוון לעזוב את ישראל". צפו בג'ורדי קרויף מגיע לפגישה בסביליה כדי לסגור את עסקת נוסא איגייבור

ערן זהבי מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
נשאר צהוב. זהבי/קובי אליהו

ערן זהבי נשאר במכבי תל אביב. האלופה נחתה הערב (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון לאחר הניצחון על סנטה קולומה (0:1) במוקדמות ליגת האלופות, והכוכב הצהיר כי למרות ששמו נקשר במעבר אפשרי לקבוצה אחרת באירופה, הוא ילבש את המדים הצהובים גם בעונה הבאה.

"אני נשאר במכבי תל אביב", אמר זהבי. "אחרי ששקלתי את כל הדברים, החלטתי שהדבר הכי טוב לקריירה שלי הוא להישאר במכבי תל אביב. עשיתי את הדברים בשיתוף פעולה עם האנשים הקרובים אליי וגם עם מכבי תל אביב. אני חושב שבשלב הזה של הקריירה, זו ההחלטה הנכונה ביותר".

ראדה פריצה, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אין לי כוונה לעזוב את ישראל". פריצה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

ראדה פריצה, כובש שער הניצחון של הצהובים באנדורה, התייחס לנושא הביטחוני ולאפשרות שיעזוב את ישראל בעקבותיו: "המשפחות שלנו מאוד מוטרדות ממה שקורה בישראל, אבל למרות כל מה שאנחנו חווים ושומעים, אני לא מתכוון לבקש לעזוב את ישראל".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן אוסקר גרסיה לא נחתו עם הקבוצה בישראל. בעוד שאוסקר נשאר ל-24 שעות נוספות בברצלונה, קרויף טס לסביליה במטרה לסגור עם נשיא בטיס את עסקת העברתו של נושא איגייבור. בספרד מדווחים שקשרה של בטיס, נוסא איגייבור, סיכם במכבי תל אביב. הניגרי ששיחק בהפועל תל אביב בעונת 2011/12 עבר לאחר אותה עונה לשחק בספרד וחתם לארבע שנים במועדון מסביליה. את העונה החולפת סיים איגייבור עם 12 הופעות שבהן הוא הבקיע שער ליגה אחד, ולא הצליח למנוע מקבוצתו לרדת לליגה השנייה.

על פי הדיווח נטען שהצהובים ירכשו מחצית מכרטיסו של הקשר, ואם יעפילו לשלב הבתים של ליגת האלופות, ירכשו 25 אחוזים נוספים מהכרטיס בסכום זהה. כזכור, בטיס רכשה את איגייבור מהפועל תל אביב בכ-1.1 מיליון יורו. יש לציין שבשבועות האחרונים איגייבור כבר הביע את רצונו לעזוב את המועדון, ובבטיס לא אוהבים את רמת המחויבות שהפגין לאחרונה ולא אפשרו לו להתאמן עם הקבוצה הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צפו בג'ורדי קרויף מגיע לפגישה בסביליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully