וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה: הישראליות לא תארחנה את משחקיהן בארץ

בשורות רעות למכבי תל אביב, הפועל תל אביב, והפועל באר שבע, המתמודדות בשלבי המוקדמות של ליגת האלופות והליגה האירופית ותאלצנה לאתר אצטדיון ביתי חלופי למשחקי הגומלין. אופ"א תבחן את החלטתה מחדש בהמשך, בהתאם להתפתחויות הבטחוניות

ראדה פריצה, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
פריצה ומכבי תל אביב יאלצו לחפש בית חלופי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

אופ?א הודיעה הערב (רביעי) להתאחדות כי בישיבה שקיימה היום הוחלט לא לאפשר לקבוצות המשתתפות במוקדמות ליגת האלופות (מכבי תל אביב) והליגה האירופית (הפועל תל אביב, הפועל באר שבע) לארח בישראל את משחקיהן בשבוע הבא בשל המצב הבטחוני. בהודעת אופ?א נכתב כי נכון לעכשיו המצב הבטחוני אינו מאפשר קיום משחקים בישראל במסגרת התחרויות שבאחריותה ועל הקבוצות המשתתפות במפעלים השונים להיערך בהתאם ולאתר מגרשים חלופיים. אופ?א הבהירה כי תבחן את החלטתה בהמשך, בהתאם להתפתחויות המדיניות והבטחוניות.

הנציגות הישראליות באירופה קיוו לבשורות טובות מאופ"א באשר למשחקי הגומלין, אך תאלצנה למצוא מקום חלופי, אלא אם ההחלטה תשתנה ברגע האחרון. מכבי תל אביב אמורה הייתה לארח את סנטה קולומה ביום שלישי באצטדיון בלומפילד אחרי ה-0:1 במשחק הראשון באנדורה. הפועל תל אביב והפועל באר שבע, שטרם ערכו את המשחק הראשון, ייאלצו לארח את משחקי הגומלין מחוץ לישראל. סגנית האלופה תשחק מול RNK ספליט, ואילו הקבוצה של אסי דומב תתמודד מול אסטנה הקזחית.

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
אסי דומב והפועל תל אביב יאלצו לנדוד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully