וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "הדחנו את אלופת אירופה, נתנו הצגה מדהימה"

16.7.2014 / 19:20

מאמן העתודה התמוגג מההעפלה לרבע גמר אליפות אירופה. מנקו: "החלטנו לנצח בשביל העם שלנו". זלמנסון: "אין מילים"

שרון דרוקר מאמן נבחרת העתודה עם השחקנים. ברני ארדוב
הישג נפלא. העתודה/ברני ארדוב

נבחרת העתודה רשמה הערב (רביעי) הישג נהדר, לאחר שגברה 67:79 על נבחרת איטליה והעפילה לרבע גמר אליפות אירופה לראשונה מאז 2007. הנבחרת של שרון דרוקר תעלה ביום שבת לרבע הגמר מול סרביה, שהביסה את ליטא 54:73 בקרב על המקום הראשון בבית המקביל. רפי מנקו רשם תצוגה נהדרת עם 21 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ואיגור קולשוב, שהיה רדום במהלך המחצית השנייה, התעורר ברבע האחרון וסיים עם 13 נקודות.

מאמן הנבחרת שרון דרוקר אמר בסיום: "שנה שעברה הם לקחו את הגמר והיום הדחנו את אלופת אירופה. ראיתם משחק של קבוצה אחת של יחידה מגובשת שמשחקת ביחד. במחצית הראשונה לקחנו זריקות קשות אבל ידענו להתאושש ולתת הצגה במחצית השנייה". על ההצגה של מנקו: "הוא המנהיג של הקבוצה. כשאני צריך משהו אני מסתכל על רפי, הוא מסתכל עליי והוא מבין מה צריך לעשות. כשיש לך מנהיג כמו רפי בקבוצה אתה יכול להיות רגוע. הקבוצה הזו מגיעה לכל משחק כמו חיות".

העתודה העפילה לרבע גמר אליפות אירופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו חבורה של גברים". רפי מנקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

על איגור קולשוב, שהצטיין ברבע האחרון: "היום בבוקר עשיתי איתו שיחה ואמרתי לו שאנחנו כבר שנתיים ביחד. הוא אמר לי שהוא כל כך רוצה לעזור, תגיד לי איך ואעשה מה שצריך. הוא בא היום ולקח על עצמו. הוא עזר הרבה בקליעה ובריבאונד, אבל אנחנו חוטאים לאמת אם נדבר רק על שחקן אחד, כולם עושים עבודה ביחד. אמרו לי אנשים שכיף לראות את הקבוצה שלכם וזה אומר הכל".

על ההמשך: "לא ראיתי את סרביה וליטא שהולכות לשחק עכשיו. אנחנו נלמד אותן, מחר יש יום חופש ויהיה לנו זמן. מחר החבר'ה ינוחו, נתארגן ונבוא כמו נבחרת ישראלית גאה ונעשה הכל במשחק ביום שישי".

"אנחנו חבורה של תותחים וגברים, חבורה של חברים מאוד מלוכדים וכולם פה בני אדם לפני הכל", התמוגג רפי מנקו, גיבור הערב. "אתמול היינו פחות טובים ונגד קרואטיה המשחק ברח לנו. ידענו שהיום זה לנצח ולעלות או להפסיד ולעוף. אנחנו רוצים שזה יימשך ודיברנו והחלטנו לנצח, בשביל עצמנו ובשביל כולם בארץ. זה נותן לנו פוש אדיר, למרות שאנחנו כואבים את מה שהעם שלנו עובר ומקווים ששימחנו את כולם. אנחנו חולמים אבל נשאר צנועים ונמשיך לשחק חזק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עידן זלמנסון שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
"אין מילים". זלמנסון/קובי אליהו

"כיף גדול, אין דברים כאלו", אמר עידן זלמנסון, שסיים עם 13 נקודות והצטיין במחצית הראשונה. "המצב בארץ מדרבן אותנו ואנחנו מנסים להסב נחת וגאווה. בחיים לא הרגשתי ככה. אין לי מילים. עשינו הגנה גדולה ואנחנו יודעים שהבסיס שלנו הוא הגנה, קשיחות ואגרסיביות וזה מה שאנחנו מביאים. נפגש עם סרביה או ליטא אבל נמשיך בדרך שלנו ואנחנו מאמינים שאפשר ללכת הכי רחוק שאפשר".

נאור שרון, שסיים עם 7 נקודות בלבד אך חילק 8 אסיסטים: "זה ניצחון מדהים. ההרגשה מעולה, במיוחד שאנחנו יודעים מה המצב בארץ. זה ניצחון שמוקדש לעם ישראל. תודה לכולם וכל מה שאנחנו מקבלים פה לא מובן מאליו. זו הרגשה מדהימה. המטרה לכוון כמה שיותר גבוה ונגיע מוכנים גם למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully