וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תמריא לפולין ללא אלירן דנין ואחמד קאסום

16.7.2014 / 17:05

הקבוצה תקיים מחנה אימונים ללא המגן והקשר הפצועים. איברהים סייד ששיחק בליגה הפלסטינאית צפוי לחתום בקרוב

גיא לוי מאמן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
מתחיל לעבוד. גיא לוי/ברני ארדוב

בני סכנין תמריא היום בלילה לפולין, שם תערוך את מחנה האימון שלה לקראת פתיחת עונת 2014/15. בקבוצה יודעים שיש הרבה עבודה על הגיבוש המקצועי ובניית הסגל. בסכנין אומנם לא ערכו שינויים רבים אך נראה שהעזיבה של מוחמד כליבאת שהיה השחקן המצטיין של הקבוצה צפויה לפגוע בקבוצה משמעותית.

במועדון מקווים שמוחמד גדיר, פיראס מוגרבי ומילאן בויוביץ' החלוץ הזר ישלימו את החסר בצד ההתקפי. מי שלא ייצאו למחנה הם אלירן דנין, שסובל ממתיחה חזקה בשריר ואחמד קאסום הפצוע. בניגוד לשניים הללו מי שדווקא כן ייצא עם סכנין למחנה הוא איברהים סייד שחקן בן 26 תושב סכנין ששיחק בעונה האחרונה בליגה הפלסטינאית. סייד נבחן לאחרונה בסכנין וייצא עם הקבוצה למחנה כשההערכה היא שהוא יחתום ויצטרף. סייד תושב סכנין לא הצליח למצוא את דרכו לליגות הגבוהות בישראל ואחרי עונה טובה בליגה הפלסטינאית הוא מקווה להצליח גם בקבוצה של עיר מגוריו.

לסכנין ישנם כעת ארבעה שחקנים זרים כשההתלבטות הגדולה כעת היא האם להחתים זר חמישי בעמדות הקישור או להחתים בלם זר כשהדבר צפוי להיקבע במהלך מחנה האימון או לאחריו לפי החלטות הצוות המקצועי וההתרשמות שלהם מהקבוצה במחנה עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully