וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הקשר האחורי מיחה מבליה חתם לעונה

15.7.2014 / 23:14

הסלובני בן ה-24 מגיע מלוזאן השוויצרית והצטרף לפפאדופולוס ודנין. ג'ואל דמאו מועמד לחזור, באסם גנאים צפוי לפרוש

בני סכנין החתימה הערב (שלישי) באמצעות הסוכן אלי ריפמן לעונה אחת את הקשר האחורי הסלובני מיחה מבליה, ששיחק בעונה האחרונה בלוזאן השוויצרית. לשחקן בן ה-24 היו 30 משחקי ליגה בשוויץ, בהם כבש שער אחד. כמו כן, הוא שיחק בעבר בנבחרת סלובניה הצעירה ועד 2013 השתייך לקבוצת גוריצה.

בסכנין ממשיכים בניסיונות לחזק את הקבוצה, ואחרי שסיכמו עם הקשר היווני יאניס פפאדופולוס והמגן אלירן דנין מצטרף גם הסלובני לרשימת הרכש של גיא לוי. מלבד מבליה, בסכנין עלתה האפשרות שג'ואל דמאו ששיחק בעבר בקבוצה, יחזור לקדנציה שנייה. בסכנין יפנו אליו בימים הקרובים בניסיון ליצור את השידוך.

ג'ואל דמאו שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יחזור לעוד סיבוב? ג'ואל דמאו/אדריאן הרבשטיין

מחר בלילה תצא הקבוצה למחנה בפולין, כאשר אחמד קאסום הפצוע ייעדר מהמחנה. דנין שסובל ממתיחה חזקה בשריר נמצא בספק ורק מחר יתברר אם ייצא למחנה.

מי שככל הנראה יפרוש מכדורגל הוא הקשר הוותיק באסם גנאים, שצפוי להודיע על כך רשמית בימים הקרובים. בסכנין עשויים להשאיר את גנאים במועדון בתפקיד עוזר המאמן, תפקיד ניהולי או תפקיד במחלקת הנוער.

בנוסף, בסכנין מעוניינים בעוד בלם שייאבק על המקום עם עלא אבו סלאח ואברהם פאס, כשניסיונות לצרף בלם זר או ישראלי הואצו בימים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully