וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יחזקאל סקוורר חתם לשנתיים

16.7.2014 / 16:07

הגארד עוזב את הפועל חולון וחוזר לשתף פעולה עם קטש: "זו תהיה חוויה גדולה, יש בינינו חיבור מצוין". יותם שירן עזב

יחזקאל סקוורר שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
חוזר לחיקו של קטש. סקוורר/ברני ארדוב

יחזקאל סקוורר (25, 1.80) חתם לשנתיים בהפועל תל אביב ויחזק את הסגל הישראלי של עודד קטש. סקוורר סיכם על חוזהו בהפועל תל אביב כבר לפני יומיים. החל את צעדיו הראשונים בליגת העל בעונת 2007/08 במדי גבעת שמואל. בהמשך עבר סקוורר למ.כ הבקעה במדיה שיחק גם בליגת העל וגם בליגה הלאומית.

לאחר חמש שנים בבקעה הדרים סקוורר ועבר לשחק בהפועל אילת תחת עודד קטש. באותה עונה רשם סקוורר 4 נקודות, 1.4 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים בממוצע למשחק במסגרת הליגה הסדירה ו-6.9 נקודות ו-2 אסיסטים בפלייאוף. לאחר עונה זו חזר סקוורר למרכז וחתם בהפועל חולון שם שיחק בעונה החולפת.

עם חתימתו אמר סקוורר לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "אני שמח מאוד להגיע להפועל תל אביב. תמיד כששיחקתי בקבוצות אחרות זו הייתה חוויה להגיע ולשחק מול הפועל והקהל שלה ואין לי ספק שזו תהיה חוויה גדולה יותר כשאשחק עבור המועדון, בטח עם המעבר לאולם החדש. הייתה לי עונה נהדרת כששיחקתי אצל עודד באילת והחיבור בינינו מצוין. אני שמח מאוד לשוב ולשתף איתו פעולה ומקווה ומאמין שנצליח לשחזר את ההישגים ואף למעלה מכך."

הפועל תל אביב הודיעה גם כי יותם שירן לא ימשיך בקבוצה לאחר שלוש שנים בקבוצה ותום החוזה. במועדון מסרו: "אנחנו אוהבים את יותם ומאחלים לו המון בהצלחה בהמשך".

הפועל תל אביב רוצה להאריך את חוזהו של ג'וש אוונס

יותם שירן, שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יוצא לדרך חדשה. יותם שירן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully