וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא הפסקת אש, טורניר הנבחרת יעבור לרוסיה

16.7.2014 / 15:13

איגודי הכדורסל לחצו להעביר את טורניר ההכנה ליעד אחר, וסיכמו כי אם לא תושג הפסקת אש עד חמישי ב-13:00, הוא יעבור לרוסיה

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
סובלים מהמצב. ארז אדלשטיין/קובי אליהו

בעקבות לחץ שהפעיל איגוד הכדורסל הצ'כי, טורניר ההכנה של נבחרת ישראל לקראת מוקדמות אליפות אירופה שאמור להתקיים בשבוע הבא בארץ, עשוי לנדוד למוסקבה. במהלך השעות האחרונות התקיימו מספר שיחות בין ראשי התאחדויות הכדורסל של רוסיה, צ'כיה ומנכ"ל איגוד הכדורסל, יעקב בן שושן, ובין הצדדים סוכם כי אם עד מחר (חמישי) בשעה 13:00 לא תושג הפסקת אש, הטורניר כולו יעבור לרוסיה.

בטורניר ישתתפו ארבע נבחרות: שתי נבחרות מרוסיה, צ'כיה וישראל. באיגוד הכדורסל הבהירו כי הם מקבלים בהבנה את עמדתם של האורחים מצ'כיה ומרוסיה שהסכימו להמתין כמעט עד לרגע האחרון שכן קיימים פרטים שיש לסגור מראש כמו טיסות ובתי מלון. הטורניר הנוכחי הוא אחד משני הטורנירים שבהם תשתתף הנבחרת כהכנה למוקדמות אליפות אירופה ובסוף החודש תצא הנבחרת לבאמברג שבגרמניה שם היא תפגוש את הנבחרת המקומית, את רוסיה ולטביה. טורניר מוקדמות אליפות אירופה יחל ב-10 באוגוסט וישראל תפגוש את מונטנגרו.

בתוך כך, בימים אלו הסתיים הרישום לעונת המשחקים הקרובה שבמסגרתה נרשמו 2,093 קבוצות לעומת 2,000 בעונה שעברה. 186 קבוצות בוגרים ישחקו העונה לעומת 173 בעונה שעברה, 92 קבוצות נשים לעומת 82, 207 קבוצות נוער לעומת 186, מספר קבוצות הנערים גדל מ-292 ל-343, בקבוצות הקט-סל יש גידול מ-425 ל-469 ובקבוצות הילדים נרשמו 428 קבוצות לעומת 380. באיגוד מעריכים כי למעלה מ-30 אלף שחקנים ושחקניות יירשמו לעונה הקרובה.

נבחרת צ'כיה חוששת להגיע לטורניר ההכנה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully