וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי סגרה את מעברו של פיליפה לואיס

המגן השמאלי הברזילאי מצטרף לחברו מאתלטיקו מדריד דייגו קוסטה תמורת כ-20 מיליון ליש"ט. דמבה בה עבר לבשיקטאש

פיליפה לואיס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
כעת נותר לו לסגור את פרטי החוזה. פיליפה לואיס/רויטרס

אחרי שדייגו קוסטה הגיע לצ'לסי, הבלוז ממשיכים להתחזק והיום (רביעי) הם סגרו את עסקת העברתו של פיליפה לואיס, מגנה השמאלי הברזילאי של אתלטיקו מדריד, תמורת כ-20 מיליון ליש"ט. כעת יצטרך לואיס, שזכה עם הקולצ'ונרוס באליפות, לסגור את פרטי החוזה שלו לפני שיצטרף רשמית למועדון הלונדוני. על פי ההודעה הרשמית של אתלטיקו, לואיס אמר למועדון שהוא מעוניין לעבור לצ'לסי בסוף העונה שעברה.

בעונה האחרונה לואיס רשם 49 הופעות בעונה החלומית של אתלטיקו מדריד שבהן הוא אף הספיק להבקיע שער אחד. כמו כן, הוא רשם עד היום ארבע הופעות במדי הסלסאו, אבל הוא לא נכלל בסגל למונדיאל. את המעבר לאתלטיקו עשה לואיס ב-2010 כאשר הוא הגיע מלה קורוניה וחתם לחמש שנים תמורת כ-12 מיליון יורו. בין הקבוצות הנוספות שלו בקריירה הוא הספיק לשחק בפיגוורנסה, רנטיסטס וריאל מדריד ב'.

לואיס יהיה מחליפו של אשלי קול בצ'לסי אחרי שהמגן קיבל אישור לעבור לרומא בהעברה חופשית עם סיום חוזהו. לואיס יהיה ההחתמה הרביעית של צ'לסי הקיץ אחרי קוסטה, ססק פברגאס והקשר הצעיר מריו פסאליץ'.

מי שעזב היום את הקבוצה הוא החלוץ דמבה בה שחתם בבשיקטאש הטורקית וכבר הספיק להיות מוצג ולקבל את הספרה 9. בה שהגיע לבלוז בינואר 2013 מניוקאסל לא הצליח למצוא את מקומו תחת ז'וזה מוריניו ונראה שהתחנה הבאה בקריירה שלו תהיה מחוץ לאנגליה. סכום ההעברה שלו אמור להגיע לכשמונה מיליון ליש"ט מה שישאיר את הבלוז ברווח אחרי שהוא נרכש תמורת שבעה מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully