וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל נפגש עם מכבי חיפה

16.7.2014 / 13:44

הקשר מתקרב? הירוקים מגבירים הילוך ופגישה נערכה באווירה טובה. בחיפה אישרו את הפנייה לווילה: "אין לזה קשר למויאל"

מכבי חיפה

"קובי מויאל וג'ונתן וילה הם כרגע שני המועמדים המובילים שלנו. בקרוב מאוד סטנוייביץ' יקבל החלטות ונצרף קשר אחורי". כך אמר הבוקר (רביעי) גורם במכבי חיפה בעקבות הידיעות ביומיים האחרונים על משא ומתן שהחל השבוע עם שני הקשרים. לוואלה! ספורט נודע כי היום נערכה פגישה במשרדו של הנשיא יעקב שחר ברחוב המסגר בתל אביב בה נכחו השחקן וסוכנו רונן קצב יחד עם שחר ואודי שוכטוביץ'.

במועדון אישרו כי פגישה כזאת אכן התקיימה. מויאל מבקש חוזה לארבע שנים והצדדים עדיין לא סיכמו דבר, אך הפגישה הוגדרה ברוח טובה. במועדון אישרו את הפנייה לווילה, ואמרו: "אין לזה קשר למויאל, ייתכן שנצרף שני שחקנים בעמדת הקישור האחורי".

המאמן צפה לפני ההמראה למחנה האימונים בדיסק של וילה מהעונות האחרונות. סוכן השחקנים רונן קצב המייצג את השניים אף שוחח בעניין עם הנשיא יעקב שחר וכעת אמור המאמן לקבל החלטה. בחיפה ממתינים להחלטה לגבי השניים לפני שיעברו, אם בכלל, למועמדים אחרים.

הקבוצה נחתה אמש, סמוך לשעה 22:30 באוסטריה ומשם השחקנים עשו את דרכם למלון. היום תערוך הקבוצה אימון ראשון לקראת המשחק הראשון במחנה מחר (18:00), מול בראונשוויג. המשחק הבא מול סימורג האזרית של עידן ויצמן ייערך ביום ראשון. מאוחר יותר תתמודד הקבוצה מול ליל של וינסנט אניימה ותחתום את המחנה במשחק מול פדרבורן.

קובי מויאל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
ממשיך להתקרב. מויאל/קובי אליהו
היום הראשון במחנה האימון באוסטריה 2014-2015. מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה באימון היום/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully