וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה רשמית לג'ונתן וילה

15.7.2014 / 15:30

אחרי הפניה למויאל, סטנוייביץ' פנה לקשר בית"ר ירושלים בעונה החולפת ומנסה לצרף אותו. השחקן שהגיע מסלטה ויגו ורק לפני שנתיים התעמת עם מסי הפך למועמד הזר המוביל. הקבוצה המריאה למחנה, בוקולי: "הקבוצה נראית טוב. סטויקוביץ', אידריסו ובניון יביאו ניסיון"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה פנתה רשמית לקשר בית"ר ירושלים בעונה החולפת, ג'ונתן וילה. בימים האחרונים מתנהלים מגעים חשאיים בין הצדדים, ובמועדון בודקים אפשרות להחתימו למספר שנים. וילה הוא המועמד המוביל של אלכסנדר סטנוייביץ' והפניה אליו נעשתה ללא קשר למשא ומתן שהחל אתמול עם הקשר קובי מויאל.

וילה, 28, סיכם בינואר האחרון בבית"ר ירושלים לאחר שגדל ושיחק במשך כל הקריירה שלו חייו בסלטה ויגו, אותה קבוצה ממנה הביאה בית"ר את הבלם אנדרס טונייס. בדצמבר 2006 הוא ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של המועדון ובסך הכול רשם 141 הופעות בכל המסגרות בהן לא כבש. לפני שנתיים, תחת תחת לואיס אנריקה, חלה ירידה חדה במעמדו והוא נדחק לשולי הסגל. בתחילת העונה שעברה, לפני שהגיע לבית"ר, שותף רק במשחק אחד מול סביליה (0:1) ועוד פעמיים שותף במסגרת גביע המלך. לפני שנתיים טונייס שיחק שותף בכמה משחקים, כולל בהפסד 3:1 לברצלונה ונקלע לעימות עם ליאו מסי, שזעם על תיקול של הספרדי ואף שלח לעברו מכה במהלך המשחק. וילה שימש כקפטן סלטה ויגו ונחשב לאחד משחקני הבית האהובים במועדון, אך מאז מינויו של אנריקה הוא נאלץ לצאת לראשונה מהבית. בבית"ר הוא רשם 13 הופעות, כולן בהרכב, והוחלף רק פעם אחת.

ג'ונתן וילה בית"ר ירושלים. מגד גוזני
יעבור לכרמל? ג'ונתן וילה/מגד גוזני

אתמול, כזכור, פרסמנו כי הקבוצה פנתה רשמית לקשר שריף טירספול בעונה החולפת ובהמשך הגישה לו הצעה רשמית. מויאל מחזיק בהצעה נדיבה מהפועל באר שבע, אך בין הצדדים עדיין קיימים פערים, בעיקר לגבי אורך החוזה. אלונה ברקת נחתה היום בישראל ותשוחח עם נציגי השחקן, כשבמקביל סטנוייביץ' בוחן את האופציה לצרפו אבל גם את אופציית וילה, שנחשב לשחקן אתלטי, מהסוג שהמאמן אוהב. המטרה של סטנוייביץ' היה להחתים שחקן שמסוגל לרוץ לא מעט מאחור וזאת הסיבה שחיפה פנתה לשניים.

עוד קודם לכן, מכבי חיפה המריאה למחנה האימונים. הקבוצה הגיעה היום בצהריים לנתב"ג והלילה תנחת על אדמת אוסטריה שם תערוך ארבעה משחקי אימון במהלך המחנה שיימשך 13 ימים. חיפה חידשה הקיץ לא מעט את פניה וצירפה מאמן חדש וששה שחקנים, שחמישה מהם כבר עלו על הטיסה. מלבד שחר הירש שהושאל, חיפה צירפה את ולדימיר סטויקוביץ', מתן אוחיון, יוסי בניון ומוחמדו אידריסו. השחקן השישי הוא מוחמד כליבאת, שעד היום לא קיבל הזדמנות ראויה והעונה חוזר מהשאלה בסכנין לסגל של אלכסנדר סטנוייביץ'. אסמעיל ריאן חזר לאחר חצי עונה בעכו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, גם הבלם הבוסני אדין צוצאליץ', שכבר נופה מהסגל, הצטרף. שחקן נוסף שהצטרף ברגע האחרון: המגן עלאא ג'אפר, שהרשים את סטנוייביץ' במשחק האימון מול עפולה. גם הבלם הצעיר יונתן לוי הצטרף.

עוד לפני העלייה למטוס, התייחס הקשר גוסטבו בוקולי לרכש החדש ולמצב המקצועי קבוצה. "הקבוצה נראית טוב, השחקנים רוצים מאוד להתחיל את העונה, יש איצטדיון חדש ואווירה חדשה. אין סיבה שלא נתחיל כמו שצריך. אנחנו נוסעים כדי להכיר אחד את השני יותר ולחזור כקבוצה חזקה", אמר בוקולי. "המשחק מול עפולה? זאת התחלה, הכל חדש וצריך להתארגן. באו כמה שחקנים חדשים לחזק את הקבוצה. חשוב לעבוד נכון ולהתחיל כמו שצריך".

הקשר התייחס לרכש החדש, שכולל שחקנים ותיקים – השוער ולדימיר סטויקוביץ', החלוץ מוחמדו אידריסו והקשר יוסי בניון: "הגיל לא משפיע אם השחקן עובד נכון ועושה מה שצריך נכון, אם הוא שומר על הגוף שלו. הם שחקנים שבאמת אני רואה שיש להם יכולת טובה. חשוב מאוד שהם יביאו גם היכולת שלהם וגם את הניסיון. יש לנו הרבה שחקנים טובים וצעירים בלי ניסיון וחשוב לחזק אותם כדי להמשיך ולהתקדם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מבחן ראשון. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

על ההוראות הטקטיות של סטנוייביץ' אמר הקשר: "הוא מבקש מאיתנו זה לשחק הגנתי כמו קבוצה. בעונה שעברה לא עשינו את זה כמו שצריך. אבל מה שהיה בעונה שעברה לא משנה, אנחנו חושבים הלאה. אנחנו עושים מה שהוא דורש מאיתנו". בוקולי התייחס גם למצב הביטחוני ולהשפעה על השחקנים הזרים. "בינתיים הזרים לא הרגישו את זה כל כך. הייתה בחיפה פעם אחת אזעקה, ועדיין אי אפשר להגיד איך הם מרגישים כי הכל הם ראו בטלביזיה. אני מקווה שיהיה שלום ותהיה הפסקת אש, שנוכל לעבוד בשקט. חלק מהם סרבים? לא יודע מה קורה שם (בסרביה), אבל אם הם רגועים נראה לי שגם שם הם עברו כמה רגעים לא פשוטים".

על השאלה מה המטרות של חיפה העונה אמר: "מכבי חיפה תמיד באה כדי לקחת תארים. אנחנו רוצים להתחיל קודם כל את העונה בצורה טובה".

הסגל המלא של מכבי חיפה למחנה:

שוערים: ולדימיר סטוייקוביץ', רון שושן וטל בומשטיין.
הגנה: אייל משומר, אלעד גבאי, עלאא ג'אפר, דקל קינן, מתן אוחיון, טאלב טואטחה, שמואל שיימן, אדין צוצאליץ' ויונתן לוי.
קישור: גוסטבו בוקולי, עדי קונסטנטינוס, ערן ביטון, ג'אבר עטאא, רובן ראיוס, יוסי בניון, חן עזרא, מוחמד כליבאת, עידן ורד ואיסמעיל ריאן.
התקפה: מוחמדו אידריסיו, אלון תורג'מן, שמעון אבוחצירא, ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully