וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן של גל מקל בליגת הקיץ: "הוא עושה עבודה מצוינת"

הישראלי של דאלאס סוחט מחמאות על ניהול ההתקפה. גם מקל עצמו מרוצה: "השנה אני מרגיש שאני יכול מאוד לעזור לקבוצה"

שחקן דאלאס מאבריקס גל מקל. AP
מחמאות מכל כיוון. מקל/AP

הממוצעים אולי לא יוצאים מהכלל - 9.7 נקודות, 2 אסיסטים - אבל בדאלאס מאוד מרוצים מיכולתו של גל מקל בליגת הקיץ עד כה. בכתבה שפורסמה ב-ESPN הבוקר (רביעי), נכתב: "ממוצעי האסיסטים אולי מדאיגים, אבל הוא יוצר מצבים טובים לחברים בקבוצה, שמחטיאים. מספרי האסיסטים הנמוכים מרמים. הוא מנהל בצורה אחראית את ההתקפה".

מאמנו של הרכז בליגת הקיץ, קיילב קנאלס, החמיא לישראלי על שלוש הופעותיו עד כה: "הוא עשה עבודה מצוינת בביסוס מה שאנחנו רוצים לעשות בהתקפה".

מקל עצמו אמר: "אני פשוט רוצה להמשיך להיות אגרסיבי. אני מרגיש טוב יותר ממשחק למשחק, יש לי יותר נסיון ואני משחק יותר רגוע, לא מנסה להכריח שום דבר. כל עוד הקבוצה נראית טוב, אני מרוצה".

גם אחוזי הקליעה המשופרים - 33.3 מחוץ לקשת, 48 מהשדה - מעודדים את הרכז הישראלי. "אני מרגיש שאני משתפר", אמר מקל. "אני רוצה להיות עוד קצת יותר אגרסיבי, אבל זה יגיע כשאהיה בכושר טוב יותר. אני צריך לשפר את הזריקות שלי לשלוש, אבל אני מרגיש הרבה יותר טוב לגביהן. בשנה שעברה הראיתי שאני יכול לעזור לקבוצה, והשנה אני מרגיש שאני מאוד יכול לעזור. אני בהחלט רוצה להילחם על דקות ולעזור למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully