וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיילור נבאס יחתום בריאל מדריד, חדירה קרוב לארסנל"

ב"מארקה" טוענים ששוער נבחרת קוסטה ריקה שהיה מבוקש על ידי באיירן בדרך לבלאנקוס. הקשר צפוי לסגור תמורת 25 מיליון יורו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך למדריד. שער עיתון המארקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת התגליות הגדולות במונדיאל החולף היתה, ללא ספק, קיילור נבאס. שוערה הנפלא של קוסטה ריקה היה אחת הסיבות העיקריות למסע הקסם של הטיקוס שנעצר רק ברבע הגמר, ולכולם היה ברור כי את העונה הבאה נבאס בן ה-27 כבר לא יעביר בלבאנטה.

על פי כל ההערכות והדיווחים, השוער כבר היה פחות או יותר סגור בבאיירן מינכן, שהיתה מוכנה לשלם עבורו כ-10 מיליון יורו. אלא שהבוקר (רביעי) פורסם ב'מארקה' כי דווקא ריאל מדריד היא זו שתזכה בנבאס. על פי הדיווח, הבלאנקוס יעבירו ללבאנטה כשמונה מיליון יורו עבור השוער, שירוויח באלופת אירופה כשני מיליון יורו לעונה. מעמדם של איקר קסיאס ודייגו לופס עדיין לא ברור, אך דומה כי נבאס יקבל, לכל הפחות, הזדמנות בשער של קרלו אנצ'לוטי.

אלכסנדר קולארוב שחקן מנצ'סטר סיטי מול סמי חדירה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
עוד רכש ענק לוונגר? סמי חדירה/GettyImages

ובינתיים נמשכים הדיווחים על עזיבתו הצפויה של סמי חדירה. ב"מארקה" מדווחים שארסנל סיכמה עם הבלאנקוס על סכום ההעברה בגובה 25 מיליון יורו תמורת הקשר הנהדר וכל מה שנותר לסכם הוא את פרטי החוזה שלו ותנאי השכר. על פי הדיווח, חדירה מבקש שבעה מיליון יורו בעונה, בעוד ארסנל מנסה לצמצם עלויות לאחר צירופו של אלכסיס סאנצ'ס, לא נראה שהדרישה לשכר בגובה 105 אלף ליש"ט בשבוע תתקבל וחדירה יצטרך להקטין את דרישותיו.

מי שיחתום באופן רשמי עוד היום ויוצג ביום חמישי הוא טוני קרוס, שנחת אמש במטוס פרטי במאיורקה והחל לעשות את דרכו למדריד. כל זה קרה לאחר החגיגות הגדולות של קשר נבחרת גרמניה עם חבריו ברחובות ברלין. "סיימנו את המונדיאל בצורה הכי טובה שיש ועכשיו אני נוסע למדריד, כך שאני משלים שני חלומות", אמר קרוס.

בספרד טוענים כי קשרה של באיירן מינכן צפוי לחתום לחתום לחמש שנים ולהרוויח כ-200 אלף יורו בשבוע. הבווארים יקבלו עליו כ-25 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully