וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה אופטימית לגבי צירופו של יובל נעימי

16.7.2014 / 7:49

גורמים בעולה החדשה מספרים כי הפערים עם הרכז הצטמצמו. אם לא יגיע, אייל שולמן מועמד בכיר. ליאור שגב צפוי לעזוב

שחקן הפועל אילת יובל נעימי. ברני ארדוב
מהדרום הרחוק לצפון? נעימי/ברני ארדוב

העולה החדשה לליגת העל עירוני נהריה בונה את הסגל לעונה הבאה בצורה מרשימה, ולוואלה! ספורט נודע הלילה (בין שלישי לרביעי) כי הקבוצה חידשה את המגעים עם רכז נבחרת ישראל יובל נעימי. בין הצדדים נערכו שיחות ראשוניות לפני מספר שבועות, אך הפערים היו גדולים מדי ובקבוצה לא האמינו כי קיים סיכוי שיצטרף, אך כעת גורמים בנהריה אופטימיים לגבי הגעתו של שחקנה של אילת בשל צמצום הפערים.

אם בסופו של דבר לא תצליח נהריה לצרף את נעימי, בו מעוניינת מאוד גם סגנית אלופת המדינה מכבי חיפה ילכו בנהריה על הרכז אייל שולמן, ששיתף פעולה עם המאמן רועי חגאי במכבי ראשון לציון. חגאי נמצא בימים אלה בליגת הקיץ בלאס וגאס שם הוא מחפש אחר שחקן נוסף לעמדות הפנים שישלים את הסגל של הקבוצה לקראת העונה הבאה.

הסגל של נהריה נכון להיום כולל את הישראלים ערן אסנטי ואופיר הובר שממשיכים מהעונה שעברה, סיימון פארין ורוברט רותבארט שהצטרפו העונה, הפורוורד נייט מילר שממשיך לעונה שלישית במועדון ושחקני הרכש החדשים ג'יי אר גידנס וג'וליאן מבונגה שחתמו לאחרונה. לגבי ליאור שגב, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, מעריכים בנהריה כי הוא ישוחרר עם חזרתו של חגאי תמורת פיצוי כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully