וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אלופות: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את סנטה קולומה

הצהובים צלחו בקושי את משחק פתיחת העונה בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. פריצה נגח את שער הניצחון (63)

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (משמאל) מול סנטה קולומה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
פתיחה צולעת לעונה. זהבי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב פתחה הערב (שלישי) את עונת 2014/15 ברגל ימין, לאחר שניצחה 0:1 את סנטה קולומה הזכורה לרעה במשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. האלופה לא הרשימה, ולעיתים קרובות הייתה נראית מאוימת על ידי היריבה מאנדורה, שכזכור הנחילה לה את אחד ההפסדים הכואבים בתולדותיה עם 1:0 ביולי 2007.

למזלה, האנדורים לא ניצלו את מצבי ההבקעה שהזדמנו להם, ואחרי מחצית ראשונה חלשה ומאכזבת, הגיע ראדה פריצה ונגח את שער הניצחון בדקה ה-63, אחרי בישול של שרן ייני, שאולי רשם את הופעתו האחרונה במדי מכבי תל אביב לפני מעבר לויטסה ארנהם. הגומלין ייערך בעוד שבוע בדיוק מהיום, אך נכון לעכשיו טרם הובהר היכן הוא התקיים לאור המתיחות והמצב הביטחוני בישראל.

אוסקר גרסיה, שרשם הופעת בכורה מחודשת מאחורי הקווים של הצהובים, העניק כצפוי מקום בהרכב למהראן ראדי, אך זה לא הצליח להצדיק את הקרדיט, ובהמשך ישיר לעונה שעברה, הציג יכולת חלשה למדי. גם ערן זהבי לא התעלה לרמה גבוהה. דור מיכה וטל בן חיים היו מהבולטים בשורות מכבי תל אביב, והיו אחראים לכמות גדולה של מצבים אליהם הקבוצה הגיעה.

דווקא סנטה קולומה הייתה הראשונה לתקוף, כשג'ובנאל בעט כדור שחלף ליד הקורה של חואן פבלו בדקה ה-14, אך מאז הצהובים השתלטו על העניינים ויצאו להתקפה. טל בן חיים החמיץ מתוך הרחבה פעמיים בשתי דקות (25 ו-27), זהבי הוסיף החמצה משלו בדקה ה-55 מקרוב וגם דור מיכה פספס ממצב קורץ (59). אך אז ראדה פריצה כבש, וסיפק גלולת הרגעה למכבי תל אביב הלחוצה והעצבנית. מכבי תל אביב מסמנת וי ראשון, אך עושה זאת בקושי רב.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
מהבולטים במכבי תל אביב. בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

מהלך המשחק

דקה 5: חצי הזדמנות ראשונה למכבי תל אביב. ערן זהבי נשלח בתוך הרחבה על ידי ראדה פריצה, אך לא הצליח להשתלט על הכדור ואיבד אותו.

דקה 8: פתיחה רדומה משהו של האלופה, שמושפעת כנראה מהאווירה הפסטורלית והשקטה באצטדיון הקטן.

דקה 14: מצב מסוכן לסנטה קולומה. ג'ובנאל נותר חופשי כ-25 מטר מהשער ובעט כדור שטוח שחלף לא רחוק מהקורה של חואן פבלו.

דקה 20: ערן זהבי שוב נשלח לעבר הרחבה במסירת עומק, אלוי קסאלס יצא ולטענת כוכב האלופה נגע בכדור בידו מחוץ לרחבה. השופט התעלם.

דקה 25: התקפה מסוכנת מאוד של מכבי תל אביב, שהתעוררה לחיים. זהבי התנהל עם הכדור ברחבה ואיבד, טל בן חיים השתלט על הכדור ומזווית קשה בעט ברגל שמאל מעל השער.

דקה 27: עוד פריצה של טל בן חיים, עוד בעיטה מעל השער. זהבי השאיר לשחקן הכנף את הכדור עם שטח לפרוץ לרחבה, אך במקום למסור בן חיים בעט, שוב מעל המשקוף.

דקה 32: סנטה קולומה שוב תופסת את הגנת מכבי תל אביב במערומיה. חואן קרלוס טוסקנו התרומם להגבהה של חובנאל, נותר בלתי מכוסה ונגח מקרוב ליד הקורה של חואן פבלו.

דקה 38: עוד מצב למכבי תל אביב. דור מיכה קיבל כדור באגף ימין והגביה בצורה מדויקת, ראדה פריצה השתחרר מהבלם ונגח לפינה, אך הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 49: מכבי תל אביב שוב הפגינה חולשה בכדורי גובה. הפעם איבן פארה התרומם לכדור קרן ונגח החוצה מתוך הרחבה.

דקה 55: טל בן חיים פרץ אל תוך הרחבה ומסר כדור רוחב, זהבי פספס בסנטימטרים את הכדור קרוב מאוד לקו השער. איזו החמצה.

דקה 59: החמצה גדולה של דור מיכה. התקפה יפה של מכבי תל אביב התחילה במסירה של בן חיים והסתיימה בכדור רוחב מסוכן של ייני לרחבה. ההגנת האנדוראית התקשתה להרחיק, מיכה הגיע לריבאונד ובעט חזק ברגל ימין ליד הקורה.

דקה 63: גול! מכבי תל אביב סוף סוף מוצאת את הרשת. שרן ייני פרץ באגף ימין והגביה כדור מדוד לעבר הרחבה, ראדה פריצה התרומם ותחת לחץ נגח יפה לפינה הרחוקה ולרשת. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 73: עוד תנועה יפה של דור מיכה. הקשר הסתנן לרחבה, קיבל כדור מזהבי ובעט מזווית אלכסונית לידיים של קסאלס.

דקה 90: דור מיכה שוב כמעט כבש. הקשר חטף כדור על קצה הרחבה, חלף על פני שני בלמים בעט ברגל שמאל ליד הפינה הרחוקה של קסאלס.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דור מיכה שחקן מכבי תל אביב מול סנטה קולומה. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא היה רחוק מלכבוש. מיכה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

הרכבים

סנטה קולומה: אלוי קסאלס, רוברט ראמוס, מארק רבס, אנדראו ראמוס, אלברט מרקאדה (אלחנדרו רומרו, 71), חואן קרלוס טוסקנו (חואנפר, 58), ג'ובנאל, פויול, כריסטיאן מרטינס, ג'ואל מרטינס (לואיס בלנקו, 69), איבן פארה.

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, מהראן ראדי (דן איינבינדר, 64), ערן זהבי, דור מיכה, טל בן חיים (גאל מרגוליס, 85), ראדה פריצה (ברק בדש, 85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully