וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר איסטנבול: שחר פאר עלתה, יוליה גלושקו הודחה

הישראלית הבכירה ניצחה 6:1, 1:6, 4:6 את קוליצ'קובה הרוסייה, בעוד חברתה לנבחרת נוצחה 6:2, 6:4 בידי סיניאקובה

שחר פאר טניסאית ישראלית. ניר קידר, איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
היא בשלב הבא. שחר פאר/מערכת וואלה! NEWS, ניר קידר, איגוד הטניס

שחר פאר פתחה היום (שלישי) את משחקיה בטורניר הטניס באיסטנבול (סך פרסים של 250 אלף דולר) בניצחון 6:1, 1:6, 4:6 על אליזבטה קוליצ'קובה הרוסייה שעלתה מהמוקדמות, אחרי 1:43 שעות של משחק.

הישראלית, המדורגת במקום ה-97 בעולם, לא הייתה בעניינים במערכה הראשונה, בה ביצעה שלוש שגיאות כפולות ונשברה פעמיים. אלא שבמערכה השנייה היוצרות התהפכו. פאר הייתה זו שהכתיבה את הקצב, שברה שלוש פעמים וניצחה 1:6 כדי להעביר את המומנטום אליה. המערכה השלישית הייתה צמודה יותר ושתי הטניסאיות ביצעו שבירות הדדיות, אך בסופו של דבר פאר הייתה הפחות לחוצה וניצחה 4:6 בדרך לסיבוב השני, שם היא מחכה למנצחת בין קגלה בויוקאקצ'אי הטורקית לקרולינה פליסקובה הצ'כית.

לעומתה, יוליה גלושקו הודחה מהטורניר לאחר הפסד 6:2, 6:4 לקטרינה סיניאקובה הצ'כית (130) שעלתה מהמוקדמות. גלושקו הגיעה לטורניר בטורקיה כשהיא במקום ה-103 בעולם, אבל סבלה מיום הגשה רע ושילמה את המחיר עם שתי שבירות של יריבתה במערכה הראשונה, בדרך ל-2:6 קל. האחוזים השתפרו במערכה השנייה וגלושקו גם שברה שלוש פעמים, אך נשברה בארבעה מקרים וסיימה דרכה בטורניר.

בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות לגלושקו הלך הרבה יותר טוב, כשהיא ושותפתה סנדרה קלמנשיץ האוסטרית ניצחו 3:6, 6:3, 9:11 את המדורגת הבכירה אירינה בוריאצ'וק ואלה קודריאבצבה. לעומתה, פאר הפסידה יחד עם הרומנייה רלוקה אולארו 6:0, 6:2 לאוקראיניות יוליה בייגלצימר ואולגה סבצ'וק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully