וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי והפועל תל אביב: הפיצוץ בדרך

החלוץ מסרב להצעה הנוכחית של אוסטריה וינה: "אף אחד לא יקבע לו איפה ישחק". לא יצא למשחק בקזחסטן, גם ברקוביץ' נשאר בשל החתמת גוזלן. אופ"א צפויה לדרוש העברת ביתיות לקפריסין

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: קשת סידי

בוידאו: מסיבת העיתונאים שבה הוצג ברקוביץ' בהפועל תל אביב

לא רק הבעיות בחוזה של עומר דמארי מטרידות את הפועל תל אביב. אופ"א הודיעה לקבוצה כי אם לא תהיה הפסקת אש בארץ עד יום חמישי, הקבוצה לא תוכל לארח את המשחק מול אסטנה הקזחית בבלומפילד, ותצטרך להודיע עד לאותו מועד היכן היא מתכוונת לקיימו. בהפועל תל אביב אישרו את הפרטים ואף אמרו כי הם במשא ומתן עם שלושה אצטדיונים. כרגע, נראה כי אם המשחק לא יתקיים בארץ הוא ישוחק או בקפריסין או בבולגריה, אך כל זה תלוי, כמובן, אם הלוחמה תגיע לקיצה.

מלבד זאת, היום (שלישי) התברר כי המנהל המקצועי איל ברקוביץ' ודמארי לא יטוסו לקזחסטן. ברקוביץ' העדיף להישאר בארץ כדי להחתים את שובל גוזלן. בהפועל תל אביב דחו את הטענות שברקוביץ' לא טס בגלל רצונו לעזוב, אלא הסבירו כי הטיסה וההחתמה התנגשו בשעות. בכל מקרה, גוזלן שהושאל ממכבי חיפה חתם היום על חוזה לעונה אחת בלבד.

בנוסף, דמארי, ששמו לא יורד מהכותרות יחמיץ אף הוא את המשחק. דמארי חולה ולכן לא טס. אף על פי שזו הסיבה הרשמית, ישנם גורמים במועדון שהעריכו כי הוא לא רוצה לסכן את עצמו בגלל מעבר צפוי לקבוצה אחרת.

לגבי המשא ומתן עם אוסטריה וינה, ההערכה במועדון היא כי החלוץ לא יחתום בקבוצה האוסטרית. דמארי מעוניין בחוזה גבוה יותר בלפחות מאה אלף יורו ממה שווינה מוכנה לשלם לו, ולכן הסיכויים שיחתום שם לא גבוהים, אלא אם כן האוסטרים ישדרגו את הצעתם. יתרה מכך, דמארי עדיין מסרב לעבור לקבוצה אחרת בארץ ואם לא יעבור לאירופה בין הנהלת הקבוצה לחלוץ תפתח סוג של מלחמה. מקורבים לחלוץ אמרו היום: "אף אחד לא יקבע לעומר איפה לשחק. כל אחד רק דואג פה לאינטרסים של עצמו. אם עומר יקבל הצעה טובה מאירופה שתתאים לו הוא יעבור ואם לא, להפועל תהיה בעיה".

בהפועל תל אביב מאשימים: "לוזון כפה על רמון לרדת מהחוזה עם דמארי"

עומר דמארי, הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
זה מתחיל להיראות לא טוב גם מול הפועל תל אביב. דמארי/אדריאן הרבשטיין
שחקן הפועל תל אביב שובל גוזלן. הפועל תל אביב, אתר רשמי
עובר לאדום. שובל גוזלן במעמד החתימה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully