וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקה בזמן אימון הנבחרת, השחקנים ירדו למרחב המוגן

15.7.2014 / 12:02

המצב הבטחוני לא פסח על אימוני הנבחרת בראשון לציון. פישר: ”התרגלתי”. רוט שלא התייצב שוחרר, בן רייס הפצוע ייעדר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה היום (שלישי) אימון נוסף בבית מכבי בראשון לציון לקראת מוקדמות אליפות אירופה שיערכו החל מה-10 באוגוסט. עומרי כספי שינחת היום בישראל וגל מקל יצטרפו בהמשך לאימונים, בעוד יובל נעימי נעדר מהאימון בשל צום יז? בתמוז. ראשי דאלאס ביקשו ממקל לשחק משחק נוסף בליגת הקיץ, והוא יגיע לישראל רק בסוף השבוע.

מורן רוט לא התייצב לאימוני הנבחרת לאחר שביקש שחרור מהצוות המקצועי מסיבות אישיות והשחרור לא אושר לו. באיגוד הכדורסל שוקלים איזה צעדים לנקוט כנגד רוט, שככל הנראה סיים את דרכו בנבחרת. אלכס טיוס צפוי לנחות בישראל בימים הקרובים כשבאיגוד נמצאים בקשר ישיר עם השחקן. אם בסופו של דבר טיוס לא יתייצב לאימונים, למרות שהודיע כי יגיע, גם במקרה זה ינקטו כנגדו צעדים. מי שעוד ייעדר מהקמפיין הוא בן רייס. הפורוורד של מכבי חיפה סובל מפציעה בברך שבה עבר את הניתוח שבעקבותו פספס את עונת 2012/13.

ד'אור פישר שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
הפנים החדשות. דיאור פישר/קובי אליהו

המצב הבטחוני הקשה שיבש גם את אימון הנבחרת בבית מכבי בראשון לציון כשהתקפת הטילים תפסה את שחקני הנבחרת באמצע אימון ואלו נכנסו למרחב המוגן. לאחר מספר דקות האימון חודש.

ישראל תתמודד בבית אחד במוקדמות אליפות אירופה עם מונטנגרו, הולנד ובולגריה כשהנבחרת שתסיים במקום הראשון ושש מתוך שבע הנבחרות שיסיימו במקום השני תעפלנה גם כן. ישראל תקיים שני טורנירי הכנה לקראת המוקדמות, ב-23 ביולי בישראל עם נבחרות צ?כיה, רוסיה ורוסיה ב? ובגרמניה עם נבחרות גרמניה, לטביה ורוסיה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני נבחרת ישראל מתאמנים עם ארז אדלשטיין. קובי אליהו
מצב רוח טוב באימון. שחקני הנבחרת/קובי אליהו

ארז אדלשטיין, מאמן הנבחרת הטרי התייחס למצב הבטחוני: "אני חושב שמי שגדל פה כבר רגיל, ברור שצריך להקפיד על הזהירות, אבל אנחנו מרגישים פה מאוד בטוחים דווקא הסכנה היא בדרך לפה לנסוע בדרכים, לפעמים אתה לא שומע את האזעקה וצריך לעצור בוא נקווה שנעבור את זה בשלום. פישר גר בראשון כבר 10 ימים באזעקה הראשונה התקשרתי אליו לבדוק ולשאול גם אותו וגם את ג'ייק כהן, הוא היה בדופק אפס מאוד רגועים, נתנו להם אופציה לעבור למלון בת"א אבל הם לא היו לחוצים".

על מורן רוט אמר: "מורן אכזב אותי מאוד, בחר לא להופיע לנבחרת מכל מני סיבות, אני לא יכול להגיד שאני אוהב את זה. מה שהיה לי להגיד לו אמרתי לו וזה כבר לא בשליה שלי. חבל, כי הוא יודע שעקבתי אחריו בתקופה האחרונה והוא יודע על דברים שרציתי שיעשה בנבחרת, אבל זו זכות גדולה מאוד להיות בנבחרת ישראל ומי שלא רוצה לשחק בנבחרת ישראל שיבושם לו".

אדלשטיין הוסיף: "בגלל שיש לו זכות כזו גדולה, זו חובה עליו להיות בנבחרת ישראל. הוא בחר שלו, אנחנו רואים את החבר'ה שכן פה, הם באים, נותנים את התחת, מגיעים עם חיוך כל יום. כל הזמן מדברים על שחקנים שמשתמטים וא רוצים לבוא, אני לא יודע, אני רואה פה שחקנים שמגיעים שעה לפני אימון ועובדים בחדר כח והיום באימון רצים כמו מטורפים, אז להם מגיע את השאפו. אמרתי לו שאני מאוד מאוכזב, ציפיתי שהוא יגיע עם האדרנלין ואני לא יכול לקבל את הסיבות שהוא אמר לי, אבל מי שצריך לקבל את ההחלטות שיקבל".

גיא פניני מול שון דאוסן שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
פערי דורות בנבחרת. פניני מול שון דאוסן/קובי אליהו

על אלכס טיוס: "אלכס טיוס הוזמן לנבחרת, היתה לי שיחה איתו והסברתי לו שלי אין סמכות לשחרר אותו אמרתי לו שאני גם חושב שיו"ר איגוד הכדורסל לא יכול לשחרר אותו ושזו זכות להיות בנבחרת ואני מצפה שהוא יהיה פה, אני לא יודע משהו אחר".

על הפציעה של בן רייס: "בן רייס התלונן לפני פתיחת האימונים שהוא סיים את העונה עם מכבי חיפה עם כאבים בברך בה עבר את הניתוח. הוא הגיע לאימון הראשון והיה ממש עם דמעות, הוא לא יוכל לקחת חלק בנבחרת ואני מקווה בשבילו שיהיה מוכן לפתיחת העונה. זו לא פציעה קשה אך הוא זקוק לשיקום".

על ליאור אליהו: "אני מעריך שעד סוף השבוע ליאור יחזור לאימונים מלאים והשבר יתאחה".

יניב גרין שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
יניב גרין שחקן נבחרת ישראל/קובי אליהו

דיאור פישר, הפנים החדשות בנבחרת ישראל, אמר: "אני פה כבר כמה ימים, אז התרגלתי לסיטואציה. נכון שזאת לא סיטואציה רגילה, אבל אני יודע להסתגל ויש פה הרבה אנשים מסביבי, אז אני לא מודאג מהאזעקה. אף אחד לא נכנס לפניקה, אז אני גם לא אכנס. אני עדיין רוצה את הדרכון שלי.
המאמן אמר לי שהצעד האחרון לדרכון הושלם ואני רק מחכה לו, אני שומע שאקבל אותו. עד סוף השבוע".

"אנחנו חסרים כמה שחקנים אבל זאת ההזדמנות שלנו להכיר אחד את השני ולהוריד חלודה מהעונה. אני לא רואה באלכס טיוס כתחרות, אנחנו נתחרה כדי לעלות לאליפות אירופה, לא אכפת לי מדקות המשחק או מכמה אקלע, אשחק כמה שיותר חזק. הסבירו לי שאולי לא אתלבש, אני מסכים לכל מה שהמאמן יחליט. אין לי מושג מה קורה עם מכבי וזה לא אכפת לי, אני מתמקד בנבחרת ישראל וברצון לעזור לה ואני רק רוצה להיות דיאור פישר".

על השאלה מדוע הוא רוצה להיות בנבחרת, אמר: "אני נשוי לישראלית, עומד להיוולד לי בן, אני רוצה לגור פה וזה יהיה כבוד גדול שהבן שלי יראה מה האבא שלו השיג וגם למשפחה של אשתי, זה כבוד גדול. זה הישג גדול. אני לא חושב על העתיד אלא לוקח את העניינים יום אחרי יום ודואג לנבחרת ישראל".

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
מאמן חדש, קמפיין חדש. ארז אדלשטיין/קובי אליהו
ליאור ליובין עוזר מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מצב רוח טוב באימון. ליאור ליובין/קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל רביב לימונד עם ניצן חנוכי. קובי אליהו
ניצן חנוכי עם רביב למונד באימון הנבחרת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully