וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.7

ליברפול עם עוד רכש יקר שהעשיר את קופתו של הסוכן הישראלי, בלם נבחרת הולנד עבר לפורטו, ברצלונה רוצה את מגן נבחרת בלגיה, אתלטיקו מדריד מצאה מחליף לקורטואה ונפרדת מפיליפה לואיס. כל השמועות וההעברות

ברונו מרטינס אינדי, נבחרת הולנד. AP
עבר לפורטוגל. ברונו מרטינס אינדי/AP

העברות

* לזאר מרקוביץ', 20, הקיצוני המצוין של בנפיקה עבר בדיקות רפואיות בליברפול והפך להחתמה הרביעית של סגנית אלופת אנגליה הקיץ. על פי ההערכות, ליברפול שילמה כ-25 מיליון יורו על הסרבי, אם כי בנפיקה קיבלה רק 12.5 כי החזיקה רק בחצי מהכרטיס. 12.5 מיליון נוספים הועברו לסוכן העל פיני זהבי, שהחזיק ב-50 האחוזים הנותרים.

* פיינורד הודיעה על מכירתו של ברונו מרטינס אינדי, בלמה של נבחרת הולנד, לפורטו. הפורטוגלים שילמו כ-8.5 מיליון יורו והשחקן בן ה-22 חתם לארבע שנים. הוא ייכנס לנעליו של הצרפתי אליקים מנגלה, שצפוי להשלים את המעבר למנצ'סטר סיטי.

* שבועיים אחרי שהודיעה על סיכום עסקת דייגו קוסטה, החתימה היום צ'לסי את החלוץ באופן רשמי על חוזה לחמש שנים. הכחולים שילמו עבורו כ-40 מיליון יורו.

* פליפה קאיסדו, חלוצה בן ה-25 של נבחרת אקוודור, חתם לשנתיים באספניול כשחקן חופשי, אחרי שעזב את אל ג'אזירה מקטאר. קאיסדו שיחק בעבר בלה ליגה, במדי מלאגה ולבנטה.

* בורחה ואלרו, הקשר הספרדי המצוין של פיורנטינה, האריך את חוזהו במועדון בחמש שנים נוספות ואמר: "אני שמח להישאר בפיורנטינה. המועדון הזה נתן לי כל כך הרבה ואני רוצה להחזיר לו".

* אינטר סגרה עם רובין קאזאן את עסקת השאלתו לעונה אחת של יאן אמבילה, הקשר הצרפתי המוכשר. לאיטלקים יש אופציה לרכוש את השחקן בתום העונה.

* הקשר המרוקני מוניר עובאדי הושאל לעונה אחת ממונאקו לוורונה האיטלקית. עובאדי בן ה-31 ישחק לראשונה בקריירה מחוץ לצרפת.

* בנג'מין אנגואה, 27, בלם נבחרת חוף השנהב שנפרד מוולנסיין, נשאר בליג 1 הצרפתית וחתם לעונה בגנגאן.

שחקן נבחרת אקוודור אנר ולנסיה. GettyImages
הולך לככב בפרמיירליג. אנר ולנסיה/GettyImages

שמועות

* בספרד מדווחים שחאמס רודריגס סיכם את תנאיו בריאל מדריד, שתרכוש את כרטיסו של הכוכב הקולומביאני ממונאקו.

* על פי התקשורת באנגליה, טוטנהאם סירבה להעביר לברצלונה את יאן ורטונגן, וכעת הקטלאנים עברו להתמקד במאטס הומלס, בלמה המצטיין של נבחרת גרמניה ודורטמונד.

* דריל ינמאט, שהרשים במונדיאל במדי נבחרת הולנד במונדיאל, הגיע לאנגליה כדי לעבור בדיקות רפואיות בניוקאסל.

* על פי דיווחים בתקשורת האנגלית ליברפול הגישה לדורטמונד הצעה בסך 44 מיליון פאונד עבור רכישתו של מרקו רויס.

* ב'אל קונפידנסיאל' מדווחים שברצלונה מנסה להחתים את ז'רמי מתיו, בלמה הצרפתי של ולנסיה, ומציעה עבורו 15 מיליון יורו.

* 'המארקה' מדווח שריאל מדריד תציג את טוני קרוס כשחקן הרכש החדש שלה ביום חמישי והוא צפוי לערוך הופעות בכורה במשחק הסופר קאפ האירופי ב-12 באוגוסט.

* באנגליה מדווחים שארסנל סיכמה על רכישתו של דויד אוספינה, שוערה של ניס ונבחרת קולומביה תמורת 3.2 מיליון פאונד.

* ה'מטרו' מדווח שצ'לסי מתכוונת לתת פייט לארסנל במאבק על רכישתו של סמי חדירה ומתכוונת להציע לו שכר עתק של 150 אלף פאונד בשבוע.

* אחרי שנשיא ליון הודיע שקלמון גרנייה, קשר סגל נבחרת צרפת מועמד למכירה, מילאן הביעה עניין בקשר הצעיר בן ה-23 ועל פי דיווחים באיטליה שוקלת להגיש עבורו הצעה בסך 13 מיליון יורו.

* ב'גאזטה' מדווחים שלאציו מביעה עניין בסטפן דה פריי בלמה המצוין של פיינורד ונבחרת הולנד ותגיש עבורו הצעה כספית גבוהה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פיליפה לואיס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
בעקבות דייגו קוסטה. פיליפה לואיס/רויטרס

* באנגליה מדווחים שווסטהאם מנהלת מו"מ מתקדם עם אנר ולנסיה, החלוץ שכיכב במונדיאל במדי נבחרת אקוודור וכבש בעונה החולפת 18 שערים ב-23 משחקים במדי פאצ'וקה המקסיקנית.

* על פי דיווחים בטורקיה, צ'זארה פראנדלי המאמן החדש של גלאטסראיי מעוניין באסקיאל לאבצי חלוצה של פריס סן ז'רמן ונבחרת ארגנטינה. מי שעשוי לעזוב הקיץ את הקבוצה הוא ווסלי סניידר שמחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד ומונאקו.

* על פי 'דיילי מייל', צ'לסי סיכמה עם אתלטיקו מדריד על רכישתו של פיליפה לואיס המגן השמאלי הברזילאי המצוין תמורת סכום של 20 מיליון פאונד.

* בפורטוגל מדווחים שיאן אובלק, שוערה של בנפיקה, סגר את תנאיו באתלטיקו מדריד והוא ככל הנראה יהיה מחליפו של קורטואה. אולבק אישר את הידיעה ואמר ל-'א בולה' הפורטוגלי: "זו ההחלטה שלי לעזוב לאתלטיקו מדריד. מאז שאני ילד חלחתי לשחק בליגה הספרדית".

* באיטליה מדווחים שיובנטוס דחתה את הצעת פריס סן ז'רמן על המגן סטפן ליכשטיינר.

צפו בלואיס סוארס מגיע לברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully