וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם כספי ישוחרר מניו אורלינס, ייתכן שיחתום בניקס"

בתקשורת האמריקאית עולות ספקולציות באשר לעתידו של הפורוורד הישראלי לאחר שהפליקנס סיכמו עם ג'ון סלמונס

עומרי כספי שחקן יוסטון. נועם אשל
מצבו לא ברור. כספי/נועם אשל

ניו אורלינס ממשיכה בבניית הסגל לעונה הקרובה ומצבו של עומרי כספי כלל לא ברור לאחר הטרייד שהעביר אותו מיוסטון לשורות הפליקנס. ניו אורלינס, שמחפשת חיזוק לעמדת הפורוורד, סיכמה עם ג'ון סלמונס בן ה-34 לשנה והוא צפוי לחתום על חוזה בסך 2 מיליון דולר לעונה.

צירפו של סלמונס לסגל ניו אורלינס נראה כעוד צעד אשר מקטין את סיכויו של כספי להישאר בקבוצה. לכספי יש סעיף שמאפשר לקבוצה שלו לשחרר אותו עד ה-5 באוגוסט. השנה האחרונה בחוזה שלו לא מובטחת ועד שהוא לא מקבל הודעה שהפליקנס מממשים את המשך החוזה הוא לא יכול להיות בטוח שהוא יהיה שחקן שלהם.

הכתב הבכיר של רשת ESPN מארק סטיין צייץ אמש: "אני שומע שעומרי כספי כנראה ישוחרר מהפליקנס ברגע שהטרייד יהפוך רשמי ביום שלישי. אחר כך הוא יבחר את הבית החדש שלו".

בינתיים ברשת נפוצו שמועות באתרי אוהדים שאחרי החוזה שקיבל כרמלו אנתוני מהניקס, הקבוצה מניו יורק תרצה להתחזק בפורוורדים זולים ושמו של כספי עלה כמועמד. "אם כספי אכן ישוחרר מניו אורלינס, ייתכן שיחתום בניו יורק ניקס", נכתב באתר fansided.com, "לניקס אין הרבה מרווח תמרון כלכלי, הם יכולים לחתום על חוזי מינימום, האם ייתנו אחד כזה לכספי? כספי זכה לתשואות כששיחק בגארדן בזכות מוצאו, הניקס צריכים קלעי זול ונראה שזה שידוך מוצלח עבור שני הצדדים".

בינתיים הישראלי הראשון ב-NBA שומר על דממת אלחוט בקשר לעתידו. מאז הטרייד שהעביר אותו מיוסטון לניו אורלינס כספי טרם התבטא בנושא ואף לא צייץ לגבי המעבר בחשבון הטוויטר שלו.

שחקן שיקגו בולס, ג'ון סלמונס. Charles Rex Arbogast, AP
על המשבצת של כספי. סלמונס/AP, Charles Rex Arbogast

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully