וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: יהוא אורלנד חתם לשנתיים

14.7.2014 / 21:39

אחרי 3 עונות בנתניה עבר הקלע הוותיק (32, 1.93) לשורות הקבוצה של ליאור ליובין וחובר לזאק רוזן שהאריך את חוזהו

שחקן ברק נתניה יהוא אורלנד חוגג במלחה. מגד גוזני
נודד דרומה. אורלנד/מגד גוזני

מכבי אשדוד ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה, כשהקבוצה של ליאור ליובין החתימה הערב (שני) את יהוא אורלנד לשנתיים הקרובות. כזכור, אמש הודיעה הקבוצה שנשארה בליגה רק בזכות ויתורה של ברק נתניה על המקום בליגה הבכירה, כי זאק רוזן האריך את חוזהו במועדון לשנתיים נוספות, ונראה כי תעשה מאמצים על מנת לבנות בסיס ישראלי רחב ככל שניתן.

אורלנד (32, 1.93), מהקלעים הטובים ביותר בכדורסל הישראלי בשנים האחרונות, גדל במחלקת הנוער של גליל עליון ואף שיחק בקבוצה הבוגרת של המועדון לפני שיצא למסע ברחבי ליגת העל. בין היתר שיחק במכבי רעננה ועירוני רמת גן לפני שהגיע בעונת 2003/4 לאליצור אשקלון ושיחק במועדון במשך 3 עונות. בעונת 2006/7 הצטיין במדי גלבוע/עפולה עם 10.9 נקודות בממוצע למשחק. העונה הטובה זיכתה אותו בחוזה בהפועל ירושלים.

בעונת 2008/9 זכה אורלנד בתואר הראשון בקריירה שלו כשהניף את גביע המדינה ביחד עם הפועל חולון, וכעבור עונה אחת בלבד עבר למכבי ראשון לציון בה שיחק במשך שנתיים. בעונת 2011/12 הגיע לברק נתניה ושיחק בקבוצה במשך שלוש העונות האחרונות, כשבעונה האחרונה הוא רושם 7.8 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully