וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה לנסקי חזרה בה, וביטלה את הערעור

14.7.2014 / 15:56

האצנית שהגישה ערעור על ההחלטה להרחיק אותה מפעילות עד לסוף השנה חזרה בה. עונש ההרחקה ומחיקת השיא ייוותרו

אולגה לנסקי אצנית ישראלית. מגד גוזני
החליטה לוותר. לנסקי/מגד גוזני

אולגה לנסקי, שהגישה לפני כשלושה שבועות ערעור על הרשעתה בבית הדין של הוועדה למניעת סימום בספורט, חזרה בה וביטלה את הערעור. הדבר יותיר את עונשה על כנו: הרחקה מפעילות עד לסוף השנה ולמחיקת השיא אותו שברה ל-100 מטר.

לנסקי הורשעה עקב אי הופעתה לבדיקת סמים לאחר שבירת השיא ובעקבות זאת איבדה את השיא שקבעה על חשבונה של אסתר רוט שחמורוב. לאחרונה היא הגישה באמצעות עורך דינה, אייל יפה, ערעור וטענה בין השאר כי ד"ר ג'קי אשארוב, יושב ראש הוועדה, היה נגוע לכאורה בניגוד עניינים.

אלא שכעת הבינה לנסקי שסיכוייה לזכות בערעור נמוכים ועל כן בחרה להימנע מהופעה נוספת בפני חברי בית הדין. לנסקי תשוב לפעילות בתחילת 2015 ותקווה לקבוע מחדש את השיא ל-100 מטר אחרי שקבעה 11.42 שניות באפריל, תוצאה שלא תוכר.

יו"ר הוועדה למניעת סימום בספורט, ד"ר ג'קי אשרוב, אמר בנושא: "אולגה לנסקי שלחה מכתב שבו היא ביקשה לוותר על הערעור ומבחינתי זה בסדר. כנראה היא הבינה שבערעור כזה היא יכולה להפסיד כמו שהיא יכולה לנצח".

עו"ד אייל יפה, שייצג את לנסקי, אמר: "אני מצטער על מה שנעשה וזה נעשה שלא על ידיעתי. אני חושב שזה חבל מאוד כי אם היה דיון, אולגה הייתה מזוכה והוועדה למניעת סימום הייתה מתגלה במלוא מערומיה".


אתלטיקה: נקבעו העולים לגמרים באליפות ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully