וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני ק"ש: תמיר כחלון עלול להיעדר לתקופה ארוכה

14.7.2014 / 14:45

הקשר מתקשה לחזור מהפציעה בעצם השוקית, לא ייצא למחנה האימון וייתכן שיחמיץ גם את פתיחת העונה. אבוטבול עדיין בספק

תמיר כחלון עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יצליח להחלים? כחלון/אדריאן הרבשטיין

תמיר כחלון, קשרה של מחזיקת הגביע עירוני קרית שמונה, עלול להיעדר לתקופה ארוכה. השחקן מתקשה לשוב למגרשים לאחר הפציעה בעצם השוקית ממנה סבל בעונה שעברה. כחלון שבר את עצם השוקית והיה אמור לחזור לשחק כבר לקראת סיום העונה החולפת, אולם בסופו של דבר הוחלט שהוא ימתין עד לאימוני פתיחת העונה הנוכחית.

הקשר כבר אמור היה להיות כשיר לחלוטין בשלב זה, אולם כעת מתברר שהוא ממשיך לסבול מכאבים חזקים ומתקשה להתאושש מהפציעה, מה שמעמיד אותו בפני בעיה לא פשוטה. על פי ההערכות הפסימיות, כחלון עלול להישאר מושבת מפעילות למשך תקופה לא מבוטלת נוספת, כאשר בשלב הראשון הוא לא ייצא למחנה האימונים ביום רביעי עם שאר הקבוצה וייתכן מאוד שהוא גם לא ייפתח את העונה.

בקרית שמונה עשויים לחזק את הקבוצה בקשר נוסף אם יתברר שכחלון ייעדר תקופה ארוכה, אך בשלב זה לא נעשים חיפושים אחר שחקן שכזה, שכן התקווה של ראשי המועדון וכן של כחלון עצמו היא עדיין שהוא יחזור במהרה ויוכל לפתוח את העונה עם הקבוצה. גם משה אבוטבול בספק למחנה האימונים ומחר יוחלט אם השחקן ייצא עם הקבוצה להולנד.

קרית שמונה סיימה הערב עוד משחק אימון בתיקו 1:1, הפעם מול הפועל נצרת עלית כשדויד מנגה כבש עבור קרית שמונה את שער השיוויון אחרי השער של גל אלקנתי שמתאמן בהפועל נצרת עלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully