וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: משה אבוטבול ייצא למחנה האימון?

13.7.2014 / 16:58

הקשר עדיין בשיקום לאחר הפציעה ובקבוצה עשויים להשאירו בישראל. ההחלטה לגבי לירון אלימלך תתקבל אחרי המחנה

משה אבוטבול שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ייצא למחנה או יישאר בארץ? אבוטבול/אדריאן הרבשטיין

קשרה של עירוני קרית שמונה, משה אבוטבול, עלול שלא לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים במירלו, הולנד. במקום זאת, ייתכן שאבוטבול, שסבל מקרע ברצועה הצולבת בעונה שעברה, יישאר בישראל וימשיך את השיקום. אבוטבול נאלץ לעבור ניתוח, שהשבית אותו לחמשת החודשים האחרונים של העונה ונכון לרגע זה, הוא עדיין עורך את השיקום שלו, כאשר על פי הערכות המועדון, השיקום צפוי להימשך קצת פחות מחודש נוסף. כעת מתלבטים בקבוצה הצפונית האם להוציא את הקשר למחנה או להשאירו בארץ, כדי לא לפגוע בתהליך השיקום.

וובה בראון, שנמצא אף הוא בשלביו הסופיים של תהליך שיקום לאחר פציעה, ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים ויטול בו חלק. מי שייעדר מהמחנה, או לפחות מחלקו, יהיה הקשר הצעיר עדן שמיר, שנמצא עם נבחרת ישראל באליפות אירופה לנוער, שתיערך במקביל למחנה של קרית שמונה, שייפתח ביום רביעי, אז תמריא הקבוצה מישראל. לירון אלימלך, שחתם על חוזה וחזר למועדון לאחר שבעונה שעברה שיחק בעירוני טבריה, ימריא עם הקבוצה ורק אחרי המחנה יוחלט סופית האם הוא יושאל לקבוצה מהליגה הלאומית או יישאר בקרית שמונה.

הקבוצה תמריא למירלו ומשם ייצאו השחקנים לבוורן שבבלגיה, למשחק אימון מול הבלגים. המשחק הזה יהווה עבור הבלגים, שסיימו את העונה שעברה בתחתית הליגה המקומית, את הצגת השחקנים שלהם לעונה החדשה. לאחר מכן תחזור הקבוצה של ברק בכר למירלו ותקיים שם משחקים נוספים.

בקרית שמונה מחכים להגרלת מוקדמות הליגה האירופית, אשר רק אחריה יתברר האם הקבוצה תארח את המשחק הראשון מבין השניים בסיבוב המוקדמות השלישי והאם המצב הביטחוני בישראל יאפשר לה לארח או שמא היא תחליף ביתיות, כפי שעשו שלוש הנציגות הישראליות האחרות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully