וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "מקווה להפוך את יונייטד לדומה להולנד"

המנג'ר יוצג אצל השדים האדומים בהמשך השבוע ולמרות שייקח רק יומיים של חופש בביתו, הוא מוכן: "אני לא צריך מנוחה"

מאמן נבחרת הולנד לואי ואן חאל. רויטרס
כולם מחכים לראות איך יעבוד השילוב. ואן חאל/רויטרס

המונדיאל הסתיים ונבחרת הולנד, בהדרכתו של לואי ואן חאל, השיגה את המקום השלישי המכובד אחרי 0:3 מוחץ על ברזיל במשחקה האחרון. אלא שבעוד שחקני האורנייה יזכו כעת למנוחה של מספר שבועות, המאמן שלהם, שעזב את הנבחרת עם תום הטורניר, ימשיך לעבוד במרץ.

"אין לי בעיה, אני לא צריך חופש", אמר המאמן ההולנדי לאתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד, שם נכתב שואן חאל ייסע לביתו ליומיים מנוחה בלבד לפני שיתייצב במנצ'סטר, שם יוצג רשמית בהמשך השבוע כמנג'ר החדש של השדים האדומים, לקראת הנסיעה למסע המשחקים בארצות הברית.

"אתגר כזה הוא משהו נהדר. לעבוד כל יום עם חבר'ה צעירים זה משהו שאני לא צריך לקחת חופש לפניו. אני מצפה לזה בקוצר רוח. נפגשתי רק עם שני אנשים מהמועדון עד עכשיו, הסקאוט הראשי והיו"ר ועם שני הבעלים. עכשיו הגיע הזמן להכיר עוד אנשים במועדון".

ואן חאל הוסיף: "אני מקווה שהקבוצה שלנו במנצ'סטר תהפוך למשהו דומה להולנד הנוכחית. אנחנו צריכים לעבוד לפי אותם יסודות ואני מקווה שאוכל לעשות את המיטב שלי ביונייטד. אנסה ואם זה יספיק לאוהדים או לא, את זה כבר נראה".

בינתיים, יונייטד הודיעה היום כי היא חתמה על הסכם חסות חדש וענק עם אדידס, במסגרתו תקבל 750 מיליון ליש"ט בעשר השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully