וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין: לבחון מחדש את מועמדות עיני ליו"ר ההתאחדות

14.7.2014 / 8:48

ביקורת על החלטת ועדת הכשירות, שדנה בבקשת המועמד ערן פרלמן לפסול את עיני לתפקיד בשל ניגוד עניינים וזיקה לקבוצות

עופר עייני מודיע על פרישתו מההסתדרות, נובמבר 2013. דרור עינב
פסיקת בית הדין אינה מחייבת את ועדת הכשירות לבטל את החלטתה לגביו. עיני/דרור עינב

האם ערן פרלמן, המועמד לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, יצליח בכל זאת להוציא מהמרוץ את עופר עיני? בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט הבוקר (שני) שוועדת הכשירות שבחנה את המועמדים לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, צריכה לדון מחדש בשאלת כשירותו של יו"ר ההסתדרות לשעבר עופר עיני להתמודד לתפקיד.

בהחלטה מנומקת ומפורטת מעביר אב בית הדין פרופ' מיגל דויטש ביקורת על החלטת ועדת הכשירות, שדנה בבקשתו של ערן פרלמן לפסול את עיני לתפקיד בשל ניגוד עניינים וזיקה. דויטש מפרט בהחלטתו את הנימוקים מדוע לדעתו יש לדון מחדש בבקשה של פרלמן ומבקש לעשות זאת על פי מתווה מיוחד ולמעשה מצדד בעו"ד אילן בומבך, פרקליטו של פרלמן, שדרש מוועדת הכשירות לדון בבקשה על פי אותו מתווה.

כזכור ועדת הכשירות דחתה את העתירה של פרלמן ואישרה את כשירות כל ארבעת המועמדים לתפקיד, החלטה שבעקבותיה עתר פרלמן לבית הדין העליון. כעת תצטרך ועדת הכשירות בראשותו של ד"ר גבריאל קלינג לדון בהקדם בנושא שכן הבחירות לתפקיד יו"ר ההתאחדות אמורות להיערך ב-31 ביולי.

יש לציין כי פסיקת בית הדין אינה מחייבת את ועדת הכשירות לבטל את החלטתה באשר לעיני, אבל היא מעלה המון שאלות באשר להחלטה הקודמת של ועדת הכשירות.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. מגד גוזני
ועדת הכשירות תצטרך לדון בהקדם בנושא המועמדים להחליפו. אבי לוזון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully