וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: הגארד עודד ברנדווין חתם במועדון

14.7.2014 / 10:24

אחרי שלוש עונות בליגה הפולנית חוזר הרכז (26, 1.79) לישראל ויצטרף לקבוצה הצפונית. הקבוצה במגעים גם עם בן אלטיט

עודד ברנדווין שחקן קטוביצה בפולין. אתר ספסל, ספק 500
חוזר לליגת העל. עודד ברנדווין/ספק 500, אתר ספסל

גלבוע/גליל רשמה רכש ראשון לקראת עונת 2014/15 כשהחתימה הלילה (בין ראשון לשני) את הגארד עודד ברנדווין שחוזר לישראל אחרי מספר שנים. "אני שמח שהחתמנו שחקן שעשה מסלול יפה מאוד בשנים האחרונות", אמר הבעלים חיים אוחיון בשיחה עם וואלה! ספורט, "אנחנו מביאים שחקן ישראלי טוב לקבוצה ישראלית". ברנדווין כבר היה חתום בלובן הבלגית, אך בעקבות בעיות כלכליות של הקבוצה העדיף לצאת מחוזהו.

ברנדווין (26, 1.79) היה חלק מהנבחרות הצעירות של ישראל אחרי שגדל בהרצליה, אך את הפריצה שלו עשה באליצור רמלה ומכבי הוד השרון בליגה הלאומית. במהלך עונת 2009/10 עבר להפועל עפולה בליגת העל ושיחק בה שבעה משחקים. אחרי עוד עונה באליצור רמלה ניצל את הדרכון הפולני שברשותו ועבר לליגה הפולנית. עונתו הראשונה הייתה בקטוביצ'ה בה רשם 12.2 נקודות ו-4 אסיסטים בממוצע, בעונה לאחר מכן שיחק בצ'ארני סלופסק בה רשם 9.5 נקודות ו-3.6 אסיסטים בממוצע ובעונה החולפת שיחק בקוז'אלין בה רשם 11.3 נקודות ו-3.1 אסיסטים בממוצע.

מלבד ברנדווין מנהלת גלבוע מגעים גם עם סנטר מכבי תל אביב בן אלטיט שהיה קרוב לעירוני נהריה במהלך הפגרה. נמרוד טישמן צפוי להמשיך מהעונה שעברה, כשגם שחקן נבחרת העתודה חואקין שוכמן יישאר ואמור להשתדרג במספר הדקות שלו. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, רפי מנקו מהפועל ירושלים צפוי גם כן להצטרף אחרי שהעדיף את הצעת גלבוע על פני עירוני נס ציונה.

שחקן נבחרת העתודה בן אלטיט. קובי אליהו
המגעים נמשכים. אלטיט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully