וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואל דנג חתם לשנתיים במיאמי

נמצא המחליף של לברון: הסמול פורוורד (29) ששיחק אשתקד בקליבלנד העדיף את ההיט על דאלאס, וירוויח 20 מיליון דולר

לואל דנג, קליבלנד קאבלירס. AP
לוקח את הכישרון שלו לסאות' ביץ'. דנג/AP

זה לקח יומיים, ולבסוף, מיאמי מצאה מחליף ללברון ג'יימס. בזמן שה-MVP לשעבר נמצא במרקאנה לגמר המונדיאל, ההיט החתימו הערב (ראשון) את מי שייכנס לנעליו כסמול פורוורד החדש של המועדון, ומדובר בלואל דנג, שמגיע הישר מקליבלנד. הפורוורד ממוצא סודני הסכים לחוזה של 20 מיליון דולר לשנתיים, כשבעונה הבאה תהיה לו אופציית שחקן. לדנג היו גם הצעות מדאלאס ואטלנטה, אך לבסוף הוא העדיף את ההיט, בעיקר בזכות השארתו של כריס בוש והשארתו הצפויה של דוויין ווייד.

דנג בן ה-29 יהיה שחקן הרכש השלישי של מיאמי בקיץ הזה, אחרי ג'וש מקרוברטס ודני גריינג'ר. את העונה החולפת החל בשיקגו והעמיד ממוצעים של 19 נקודות, 6.9 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים, לפני שנשלח בטרייד לקליבלנד. שם, ב-40 המשחקים הנותרים, צנחו הממוצעים ל-14.3 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים.

* בעוד פול פירס חתם בוושינגטון, בארצות הברית מפרסמים הערב שהנטס כלל לא הגישו הצעה לסווינגמן המבוגר. על פי כל ההערכות, עזיבתו של "האמת" את המועדון לא אומרת דבר על קווין גארנט, שאמור לחזור לברוקלין לעונה נוספת.

* הטרייד ששלח את ג'רמי לין ללייקרס הפך רשמי, והג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'ק אמר: "העסקה הזאת מאפשרת לנו להוסיף שחקן סולידי שיהפוך אותנו לקבוצה טובה יותר, וגם לקבל בחירת דראפט נוספת. בנוסף למה שהוא יביא לפרקט, אני משוכנע שג'רמי יחובק על ידי האוהדים והקהילה שלנו".

שחקן ברוקלין נטס קווין גארנט. AP
אמור לחזור לעונה נוספת לנטס. גארנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully