וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: בני הרצליה החתימה את מירקוס וגיא כהן

שני האקסים של הפועל ראשון לציון מצטרפים לקבוצה של גלעד מאור. נדב רובין יעבור לקרית מוצקין. העתודה שבה לארץ

דן נתן, מכבי תל אביב בכדוריד, מול דן מירקוס, הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
בית חדש. דן מירקוס/קובי אליהו

אחרי ההחתמות של המרכז הבוסני הבינלאומי אמיר קאקיץ' שהגיע מהליגה הספרדית והמקשר המקדוני הבינלאומי רדוסלב סטויאנוביץ' ששיחק בנורבגיה, מגיעות היום (ראשון) עוד שתי החתמות מרשימות בבני הרצליה. דן מירקוס וגיא כהן, ששיחקו בהפועל ראשון לציון ובנבחרת ישראל, מצטרפים לקבוצה של גלעד מאור.

כהן, שחקן הפינה הוותיק, מגיע בהשאלה לשנה מהאדומים. מירקוס מסיים את דרכו בסגנית האלופה אחרי שנתיים, ואחרי שאת החלק הראשון והעיקרי בקריירה שלו עשה באס"א תל אביב. אגב, המעבר הראשון בין הקבוצות הקיץ היה דווקא של המרכז אלעד קפון, שעשה את הדרך מהרצליה להפועל ראשון לציון.

המאמן גלעד מאור: "רצינו מאוד את שני השחקנים שמתאימים מאוד לקבוצה, גם מבחינת יכולת מוכחת וגם מבחינת ניסיון רב. אנחנו שמחים מאוד שהם מצטרפים אלינו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיפש קרבה למקום הלימודים שלו. רובין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקרית מוצקין, ממשיכים לעונה שלישית עם המאמן הסרבי נדצ'קו מאטיץ'. המתאזרח טונדיי עבדול-ראשיד, ספק השערים של הקבוצה, חזר לרמת השרון. מי שצפוי להגיע במקומו הוא נדב רובין, המקשר ובעיקר שחקן ההגנה הקשוח של מכבי ראשון לציון שגם שיחק בנבחרת ישראל. הסיבה לכך היא לימודי הרפואה של רובין בצפת והקרבה היחסית להגעה לאימונים לקרית מוצקין.

נבחרת העתודה, שמתכוננת לאליפות אירופה עד גיל 20 שתיפתח ביום חמישי הבא, שבה היום לארץ לאחר שקיימה בסוף השבוע שני משחקי הכנה בגרמניה מול הנבחרת המקומית שזכתה באליפות אירופה עד גיל 18 לפני שנתיים. המאמנים דראגן ג'וקיץ' ושחר הבר יקבעו בסוף השבוע את הסגל לאליפות, וייצאו למשחקי הכנה אחרונים בסלובקיה ומשם ימשיכו לאוסטריה לעיר לינץ שבה תתמודד הנבחרת מול שבדיה, סלובניה והונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully