וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: גולדפדן הוכתר כסגן אלוף אירופה לנוער

השחיין הצעיר פספס זהב ב-12 מאיות בגמר 100 מטר חזה, אבל קבע שיא ישראלי חדש. קלונטרוב סיים שישי ב-50 חופשי

השחיין איתי גולדפדן. איגוד השחייה
"עדיין בהלם ממה שעשיתי". גולדפדן/איגוד השחייה

אליפות אירופה לנוער שנערכה בהולנד האירה פנים ביומה האחרון לאיתי גולדפדן שהוכתר כסגן אלוף אירופה. גולדפדן פספס את הזהב ב-12 מאיות בלבד וקבע שיא ישראלי מדהים לנוער בגמר 100 מטר חזה עם זמן של 1:02.09 דקה. גולדפדן שיפר בגמר את שיאו מחצי הגמר כמעט בשנייה.

בצאתו מהמים אמר השחיין הצעיר: "הרגשתי מצוין במשך 75 מטר, אבל ב-25 המטרים האחרונים לא הרגשתי כלום. כל מה שעניין אותי זה לגעת בקיר. אני עדיין בהלם ממה שעשיתי והכי מאושר בעולם". מאמנו, אסף מימון הוסיף: "משחה ענק של איתי שהביא לידי ביטוי את העבודה הקשה שלו במהלך השנה".

זיו קלונטרוב קבע עוד הישג מרשים ב-50 מטר חופשי כאשר סיים במקום השישי בגמר בזמן מעולה של 22.80 שניות, שיפור של 17 מאיות מהתוצאה שקבע בבוקר וכמובן רשם שיא ישראלי חדש לנוער.

השחיין איתי גולדפדן. איגוד השחייה
"משחה ענק של איתי". אסף מימון עם גולדפדן/איגוד השחייה

עידו הבר סיים במקום השישי בגמר למרחק 200 מטר חופשי. הבר שיפר את זמנו מחצי הגמר (1:50.69 דקה), נגע בקיר עם זמן נהדר של 1:50.26 דקה והתקרב צעד נוסף לשיא הגילאים של נמרוד שפירא בר אור משנת 2007 שעומד על 1:50.06 דקה.

במשחה 4X100 מעורב שליחים קבעה נבחרת ישראל 3:47.59 דקות. הנבחרת שכללה את ארתור פולק בגב, איתי גולדפדן בחזה, קיריל ברון בפרפר וזיו קלונטרוב בחתירה, סיימה במקום התשיעי ופספסה את הגמר בתשע מאיות השנייה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully