וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א אוסרת על ברצלונה להציג את סוארס

הקטלאנים התכוונו לערוך הצגה פומבית של הכוכב האורוגוואי, אבל לארגון העולמי יש תוכניות אחרות בעקבות ההרחקה לארבעה חודשים. ברתומיאו: "אנריקה רצה אותו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקהל יאלץ להמתין עם ההצגה שלו? לואיס סוארס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברצלונה מתחילה להרגיש על בשרה את העונש שספג לואיס סוארס, והיום (ראשון) מפרסמת סוכנות ידיעות The Press Association כי פיפ"א אוסרת על המועדון לבצע הצגה פומבית של האורוגוואי בפני האוהדים בשל אותו אירוע נשיכה שילווה את החלוץ הסורר בחודשים הקרובים.

כידוע, במהלך השנים האחרונות נהגה ברצלונה לערוך אירועים המוניים בהצגת החתמות גדולות, והגעתו של סוארס לקבוצה יצר במועדון תקוות לערוך אירוע דומה ולכנס את האוהדים בקאמפ נואו כדי שאלו יראו מקרוב את החלוץ שהגיע מליברפול. בשל ההרחקה מפעילות למשך ארבעה חודשים, בפיפ"א מתעקשים כי סוארס לא יוכל ליטול חלק בפעילות.

"ההרחקה מתייחסת לכל פעילות שקשורה בכדורגל", הבהירה נציגת התקשורת בפיפ"א, דליה פישר. "הוא לא יכול להיות באירוע ציבורי שקשור לכדורגל ללא קשר למקום שבו הוא מתקיים. הוא אפילו לא יכול ליטול חלק באירועי צדקה שקשורים לכדורגל".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
"כמובן שאת אתם יכולים להביא את סוארס, תביאו אותו. הוא שחקן נהדר". לואיס אנריקה/AP

ובינתיים נשיא ברצלונה התייחס להחתמה של סוארס, ואמר ל"סקיי ספורטס": "סוארס הוא אחד החלוצים הגדולים ביותר בעולם, ובסיומה של העונה, אנדוני זוביזארטה, המנהל הספורטיבי שלנו, החל לחשוב שאנחנו צריכים להביא חלוץ למועדון שלנו. סוארס היה על השולחן והמאמן החדש שלנו, לואיס אנריקה, אמר מיד לאחר שהוא חתם: 'כמובן שאם אתם יכולים להביא את לואיס סוארס, תביאו אותו. הוא שחקן נהדר'".

על העובדה שבעונה הבאה ישחקו שלושה כוכבים גדולים לצידו, ניימאר וליאונל מסי, הוסיף הנשיא: "זה מדהים ששלושה שחקנים כאלו משחקים יחד באותה קבוצה. זה משהו פנטסטי וזה לא דבר רגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully