וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווייט הווארד צייץ "שחררו את פלסטין", התחרט והתנצל

כוכב יוסטון מחק את הציוץ 15 דקות לאחר שפורסם: "טעות! מתנצל אם פגעתי במישהו". כספי צייץ: "600 טילים נורו אל ישראל, די לשקר". לברון: "גמר המונדיאל גדול מגמר ה-NBA"

דווייט הווארד מצייץ לשחרר את פלסטין בחשבון הטוויטר שלו. חשבון הטוויטר של דווייט הווארד, צילום מסך
דווייט הווארד מצייץ לשחרר את פלסטין בחשבון הטוויטר שלו/צילום מסך, חשבון הטוויטר של דווייט הווארד

כוכב יוסטון רוקטס דווייט הווארד הסתבך אמש (שבת) כשהתייחס בחשבון הטוויטר שלו למאבק המתחולל בין ישראל לחמאס במסגרת מבצע "צוק איתן". הווארד, שמשחק יחד עם עומרי כספי ברוקטס, צייץ: "FreePalestine#" ובתרגום לעברית "שחררו את פלסטין". להווארד יש 5.2 מיליון עוקבים, והציוץ חולל סערה ברשת. כ-15 דקות לאחר שצייץ "שחררו את פלסטין" מחק הווארד את הציוץ, וניסה להסביר את עצמו: "הציוץ הקודם היה טעות, אני אף פעם לא מגיב בנושאים פוליטים בינלאומיים, ולעולם לא אגיב. אני מתנצל אם פגעתי במישהו במהלך ציוציי הקודמים. זאת הייתה טעות!".

מי שדווקא כן מנצל את הטוויטר שלו כדי להגיב לעימות בין ישראל לחמאס הוא חברו של הווארד לקבוצה, עומרי כספי. הישראלי של יוסטון צייץ בלילה שבין שבת לראשון: "600 טילים נורו מעזה על ידי החמאס בארבעת הימים האחרונים. המספרים לא משקרים. תפסיקו לשקר". באתר "the wire" נכתב ש"מאז החל אירוע חטיפתם של שלושת הנערים הישראלים, שנרצחו, כספי ניהל קמפיין מדיה להעלאת המודעות וקרא להחזרת החטופים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן יוסטון רוקטס עומרי כספי לצד דווייט הווארד. Scott Halleran, GettyImages
"אני אף פעם לא מגיב בנושאים פוליטים בינלאומיים, ולעולם לא אגיב". הווארד לצד כספי במדי יוסטון/GettyImages, Scott Halleran

יומיים לאחר שהדהים את עולם הכדורסל והודיע על חזרתו לקליבלנד, לברון ג'יימס יתפנה היום למשהו הרבה יותר גדול, כך לפחות לטענתו. "זה הכי גבוה שאפשר להגיע", אמר קינג ג'יימס לתקשורת הברזילאית, לאחר שהגיע לברזיל על מנת לצפות בגמר המונדיאל, "גמר המונדיאל הוא יותר גדול מגמר ה-NBA, כי כל העולם מתחרה כאן ויש המון מדינות".

קינג ג'יימס גם נשאל מי הוא חושב שתזכה: "גרמניה טובה יותר כנבחרת, אבל לארגנטינה יש את אחד השחקנים הגדולים בעולם, אולי הכי גדול, מסי. אני מקווה שיהיה משחק גדול. ראיתי את המונדיאל לאורך כל החודש האחרון בלי הפסקה. היה טורניר מדהים".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
"גרמניה טובה יותר כנבחרת, אבל לארגנטינה יש את אחד השחקנים הגדולים בעולם". לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully