וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: אור סולומון חתם לעונה אחת

13.7.2014 / 9:22

פורוורד ראשון לציון ישוב לשתף פעולה עם מאמנו מהנוער נדב זילברשטיין: "אחד הישראלים המוכשרים". איתי שגב מועמד להצטרף

אור סולומון שחקן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
"כישרון גדול שאמור להיות מהמובילים בכדורסל הישראלי בשנים הבאות". אור סולומון/ניב אהרונסון

עירוני נס ציונה ביצעה מהלך ראשון בעונת המלפפונים הזאת כשהכתומים החתימו את הפורוורד אור סולומון ממכבי ראשון לציון. נס ציונה וסולומון מנהלים מגעים מזה מספר שבועות, לאחר שהמגעים הראשוניים בינו לבין מכבי ראשון לציון הגיעו לפיצוץ, וביממה האחרונה חלה התקדמות משמעותית. נס ציונה, ככל הנראה ביחד עם השתתפות של השחקן, תצטרך לשלם לראשון לציון דמי השבחה בסך כמה עשרות אלפי שקלים בלבד.

"אני שמח ונרגש מהצטרפותו של אור למשפחת עירוני נס ציונה", אמר המאמן נדב זילברשטיין, "מדובר באחד השחקנים הישראלים המוכשרים. מהיכרותי איתו, המחויבות, הנחישות והרצון להצליח שמביא איתו למגרש יום יום מתאימים לרוח הקבוצה והמועדון. אין לי ספק ששילובו עם שאר השחקנים שנשארו מהעונה שעברה ועם אלו שיצטרפו יסייע לנו להשיג את מטרות הקבוצה תוך הצגת כדורסל מהנה לקהל הנפלא שלנו".

"אור סולומון הוא כישרון גדול שאמור להיות מהמובילים בכדורסל הישראלי בשנים הבאות, אנחנו מקווים שהוא יעשה את הפריצה קדימה אצלנו ויהפוך לשחקן מוביל בליגת העל", אמר יו"ר הקבוצה יניב מזרחי.

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. מגד גוזני
סולומון מתאים לרוח הקבוצה. נדב זילברשטיין/מגד גוזני

סולומון (21, 2.00) גדל במחלקת הנוער של ראשון לציון, כשבשיאו זכה בשתי אליפויות נוער תחת נדב זילברשטיין. במקביל שיחק בנבחרות הקדטים, נוער ועתודה של ישראל איתה עלה לדרג א' של אירופה. לבוגרים של ראשון לציון עלה בגיל 17, ועונתו המלאה הראשונה הייתה עונת 2011/12, אז שיחק 23 משחקים במדים הכתומים. עונתו הטובה ביותר הייתה עונת 2012/13 כשרשם 5.8 נקודות ו-2.6 ריבאונדים ובעונה החולפת שיחק 29 משחקים ורשם 5.1 נקודות ו-3.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הסגל הישראלי של נס ציונה כולל עד כה את מאיר טפירו הותיק, גיל אמיתי וטל דן, שעל כולם מימשה הקבוצה את האופציה שהייתה לה, ורובי בוסטיין שהאריך את חוזהו מיד בסיום העונה. כמו כן מעוניינת הקבוצה לצרף את הפורוורד איתי שגב, שמשחק בימים אלה בנבחרת העתודה ושייך למכבי תל אביב. בשגב מעוניינת מאוד גם גלבוע/גליל. בנס ציונה מקווים להשאיר את מיטשל וואט לעונה נוספת ומחכים להתפתחויות בנושא זה.

בתוך כך הקבוצה חתמה על הסכם חסות לעונה נוספת עם ענקית הנדל?ן ?דיזנגוף סחר?, בנוסף לכך הקבוצה סיימה את מכירת המנויים לעונה זו לאחר שכל 800 המנויים נחטפו בעשרה ימים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully