וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג הסיכום: הפועל חיפה תשחק באצטדיון סמי עופר

13.7.2014 / 18:00

בשעה טובה, גם האדומים יישארו בחיפה, יואב כץ: "קורא לקהל להתאחד באצטדיון החדש". ימפולסקי לא יישאר, כיוואן טרם סיכם

יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
קיבלתי את ההחלטה לשחק בחיפה, בעיקר לנוכח רחשי הלב של האוהדים". כץ/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה תשחק בעונה הקרובה באצטדיון הכדורגל החדש והמפואר בחיפה ע"ש סמי עופר, כך הוחלט היום (ראשון) לאחר פגישה מכרעת שהתקיימה ונסתיימה בסיכום עם עיריית חיפה. במועדון מסרו על ההחלטה להתאחדות לכדורגל, ולמרות שכבר הכריזו על עכו כמגרש ביתי - ההערכה היא שההתאחדות לכדורגל תקבע את האצטדיון החדש בחיפה כמגרשה הביתי של הפועל חיפה לעונת המשחקים 2014/2015.

הבעלים יואב כץ סיפר בהודעה רשמית שפרסם המועדון על הלבטים הרבים בדרך להחלטה: "מדובר בהחלטה לא פשוטה הן מבחינה כלכלית, שכן מדובר בתוספת של מיליוני שקלים בהוצאות התפעול של המועדון אותו אני נושא לבד על כתפיי, והן מבחינת קיבולת האצטדיון החדש בחיפה שגדולה על הפועל חיפה. למרות זאת, קיבלתי את ההחלטה לשחק בחיפה, בעיקר לנוכח רחשי הלב של האוהדים שהיה חשוב להם מאוד שהקבוצה תמשיך לשחק בחיפה. עכשיו הכדור במגרש של עשרות אלפי האוהדים האדומים.

"אנו קוראים לקהל האדום לבוא ולהתאחד באצטדיון החדש ולהינות מחוויית כדורגל במתקן מפואר ומהקבוצה האטרקטיבית שבנינו בהובלתו של המאמן ראובן עטר.

"ברצוני להודות לכל הגורמים אשר סייעו לנו באופן אישי ובהם: ראש עיריית חיפה יונה יהב, מנכ"ל העירייה שמואל גנץ ומפקד תחנת חיפה נצ"מ אבי אדרי. אני קורא לקהילה העסקית בחיפה והקריות לבוא ולסייע למועדון ולהעניק לו רוח גבית במשכנו החדש".

יצוין כי בימים הקרובים תחל מכירת המנויים כאשר סיורים מאורגנים לאוהדי הקבוצה יתקיימו אף הם באצטדיון החדש ובמהלכם יהיה ניתן לרכוש מנויים לעונה הקרובה.

דלה ימפולסקי שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
עטר רצה, אבל לא יצא. דלה ימפולסקי/אדריאן הרבשטיין

עוד בקבוצה: דלה ימפולסקי, קשר הפועל חיפה בעונה החולפת, לא יישאר לעונה נוספת. המאמן החדש ראובן עטר רצה מאוד את ימפולסקי, אותו הוא מכיר מהתקופה המשותפת במכבי נתניה ובמכבי חיפה, אלא שכעת לאחר ההחתמה של סטיבן כהן ובשל העובדה שהצדדים לא הסתדרו במשא ומתן, הוחלט במועדון שימפולסקי לא ימשיך.

הקשר מבוקש על ידי בני סכנין, שאף שוחחה עם נציגיו. כעת, לאחר שהפועל חיפה ירדה ממנו, ייתכן שיגיע לקבוצה, אם כי קבוצות נוספות החלו לגשש בעניינו. בשלב זה ימפולסקי עורך אימונים אישיים כדי לשמור על כושר עד אשר יתחיל להתאמן במסגרת קבוצתית.

מי שכן ישחק בחיפה בעונה הבאה הוא כאמור סטיבן כהן, שצפוי להצטרף השבוע לאימונים, כמו גם החלוץ הקנדי טוסיין ריקטס, שצפוי להצטרף לאימוני הקבוצה באמצע השבוע.

הישאם כיוואן עדיין לא סיכם על חוזה חדש, אך ההערכה במועדון היא שעוד השבוע יסגור הקשר על הארכת חוזהו וייצא למחנה האימונים. מי שעדיין לא החליט אם לצאת למחנה הוא עאהד עזאם, שכועס מאוד על העובדה שיואב כץ עדיין לא שדרג את חוזהו.

עדכון ראשון: 7:00

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully