וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: סטיבן כהן סיכם, הושגו הבנות עם ריקטס

10.7.2014 / 21:50

הקשר היהודי צרפתי יחתום לעונה ויחזק את הקבוצה של ראובן עטר. החלוץ הקנדי הגיע לסיכום עם יואב כץ על תנאי חוזהו

סטיבן כהן שחקן הפועל עכו מול חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עוד תחנה בקריירה בישראל. סטיבן כהן/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה מתחזקת: סטיבן כהן, שחקנה של הפועל עכו בעונה האחרונה, סיכם הערב (חמישי) בקבוצה מהכרמל לעונה אחת באמצעות סוכניו לירן עטיה וחאבייר הברמן וצפוי לחתום רשמית ביממה הקרובה. כהן, ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים, היה במו"מ בשבוע האחרון עם חיפה וכעת הגיעו הצדדים לסיכום.

בקבוצה ניהלו מו"מ גם עם דלה ימפולסקי בתקופה האחרונה כשראובן עטר רצה את השחקן מאוד, אך כאשר התברר שישנם פערים החל המו"מ עם כהן. בקבוצה מאמינים שהקשר היהודי צרפתי יהווה חיזוק משמעותי לסגל, אך גורמים במועדון נזהרו ואמרו לוואלה ספורט שעד שלא תתבצע החתימה הרשמית הם לא מברכים על המוגמר זאת בשל ההתפתחויות האחרונות בגזרת החלוץ הקדני ואור אוסטווינד.

מי שעוד צפוי להצטרף לקבוצה בימים הקרובים הוא החלוץ הקנדי טוסיין ריקטס. כזכור, ריקטס כבר סיכם את תנאיו בהפועל חיפה והודיע שלא ישחק במועדון בשל פערים שהתגלעו בין הצדדים. אולם הערב נערכה שיחה נוספת הקנדי לבעלים יואב כץ ובסיומה הושג הסדר מחודש. כעת החלוץ מחכה למסמכים הרשמיים ואחריהם יצטרף רשמית למועדון.

מי שעוד קרוב לסיכום הוא הקשר הישאם כיוואן שצפוי לסכם על המשך דרכו. גם רועי שוקרני ממשיך להתאמן אך בשלב זה אין סיכום כשבחיפה מרוצים מאוד גם מחזרתו של אור אוסטווינד לאימונים אך עדיין לא ממהרים לברך על המוגמר עד שתהיה חתימה רשמית על החוזה.

טוסיין ריקטס במדי נבחרת קנדה. AP
הפערים מולו גושרו. ריקטס/AP

עדכון ראשון: 12:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully