וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת העתודה הביסה 68:82 את בולגריה

12.7.2014 / 19:04

הנבחרת של דרוקר סיימה את הסיבוב הראשון עם ניצחון משכנע וסיימה במקום השני בבית. אדם אריאל: "עשינו דבר גדול"

גולן גוט שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
המשיך להצטיין. גולן גוט/מגד גוזני

נבחרת העתודה של ישראל סיימה את הבית המוקדם עם עוד ניצחון 68:82 על בולגריה וסיימה במקום השני בבית המוקדם עם מאזן של 1:3. הנבחרת של דרוקר תשחק החל מיום שני נגד קרואטיה, טורקיה ואיטליה (אלופת אירופה) במטרה לסיים בין ארבע הראשונות בבית ולעלות לרבע הגמר.

הפעם האחרונה בה העתודה דורגה בין 12 הגדולות של אירופה היתה בשנת 2008, אז שיחקו בשורותיה גל מקל, שון דניאל, אנטון שוטבין, ערן אסנטי ורביב פישטון והמאמן היה אריאל בית הלחמי, אבל אז מאזן של 6:2 הספיק. שנה קודם לכן הנבחרת הזו עם עומרי כספי, טל דן, יוגב אוחיון ואלישי כדיר סיימה במקום השישי.

גולן גוט מהמצטיינים בנבחרת אמר: "היה לנו בית מאוד קשה אבל עמדנו במשימה שלנו. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות השנה משהו מעבר להישאר בדרג א' וכל המצב בארץ מדרבן אותנו פה ואי אפשר להסביר איך וכמה ואנחנו רוצים לשמח את כולם בארץ. פשוט שיחקנו את הכדורסל שלנו והתרכזנו בעצמנו, נלחמנו ושיחקנו יחד וכל 40 דקות ורק ככה אנחנו מנצחים".

אדם אריאל: "עשינו דבר גדול, אבל אנחנו מאמינים שאפשר יותר. אנחנו יכולים לעשות משהו גדול וזה כיף לשמח את הילדים והאנשים בארץ במצב הזה. רק כשאנחנו משחקים יחד וקשוח אנחנו מגיעים להישגים ואם נמשיך יחד נגיע הכי רחוק שאפשר, כי אנחנו מאוד רציניים ונחושים".

* נבחרת העתודה נשים השיגה ניצחון שלישי ושני ברציפות, הערב 46:80 על נורבגיה. קלעיות: הדר לוי 15, מאי דיין 12, ירדן דנן 10, נוף קדם ואנט סנואו 9 כ"א,, מורן ספיר 7, מיכל אסף ומרים חנון 6 כ"א, שאהד עבוד והילה הוניג 3 כ"א. מחר תסתיים האליפות במשחק נגד בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully