וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מליקסון וגורדנה ערכו אימון בכורה

12.7.2014 / 11:27

התאמנו עם קבוצתם החדשה תחת איום הרקטות. מליקסון: "עדיין קצת בהלם, רוצים להגיע הכי גבוה". גורדנה: "יש קבוצה בריאה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזר לווסרמיל. מליקסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחת איום הרקטות מרצועת עזה, ערכו היום (שבת) מאור מליקסון ורועי גורדנה את אימון הבכורה שלהם בהפועל באר שבע. אלישע לוי ושחקניו נערכים למשחק החוץ נגד ספליט ביום חמישי הקרוב, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. מהאימון נעדרו ארבעת הזרים של הקבוצה - אוסטין אג'ידה, וויליאם סוארס, טומיסלב פאיוביץ' ודניאל אסקלינג - השוהים בפולין, שם קיימה הקבוצה מחנה אימון, והם צפויים להצטרף לקבוצה בתחילת השבוע.

"אני עדיין קצת בהלם מהחזרה וזה מרגיש קצת מוזר", סיפר הבוקר מאור מליקסון. "כולם יודעים כמה רציתי לבוא ואני שמח שהכל הסתדר. ברגע שראיתי שבאר שבע רצינית, סיימתי להתלבט. אני לא שוכח את האהבה שהרעיפו עליי כאן, כך שלא חשבתי פעמיים".

על הציפיות ממנו ומהקבוצה אמר: "אני אנסה לתת מעצמי כמה שיותר בשביל הקבוצה. ידעתי שהציפיות יהיו בשמיים כשאגיע ואני מקווה לשחק טוב, גם אם אבקיע 40 שערים אז ירצו שאבקיע 50. אבל הכי חשוב זה שהקבוצה תנצח". הקשר המוכשר נשאל האם באר שבע יכולה להתמודד על תואר האליפות והשיב: "להגיד עכשיו את המילה 'אליפות' זה חוסר כבוד כלפי מכבי תל אביב, שזכתה שנתיים ברציפות. ברור שאנחנו רוצים להגיע כמה שיותר גבוה".

מליקסון נשאל האם הוא מתכוון לסיים את הקריירה במדי באר שבע ואמר: "אני בן 29, עוד מעט 30. כרגע אני מרגיש טוב ונמצא במקום שאני אוהב. חתמתי לחמש שנים וברור שאני רוצה לסיים פה את הקריירה אבל זה עוד רחוק אי אפשר לדעת כלום".

שחקן הפועל באר שבע מאור מליקסון. אדריאן הרבשטיין, מערכת וואלה!
"להגיד עכשיו את המילה 'אליפות' זה חוסר כבוד כלפי מכבי תל אביב". מליקסון/מערכת וואלה!, אדריאן הרבשטיין

רועי גורדנה אמר לאחר האימון: "נכנסתי לחדר ההלבשה בפעם הראשונה והאווירה ממש טובה. השחקנים ביחד, האווירה חמה ואוהבת ואני מקווה שנעשה עונה מוצלחת".

על תהפוכות הקיץ האחרון והמעבר מהפועל תל אביב אמר הקשר: "הכול עבר ונגמר. אני כאן בהפועל באר שבע ושמח להיות פה. יש לי רק מילים חמות וטובות על הפועל ת"א, מודה מועדון הזה על התקופה ששיחקתי שם ומעכשיו דף חדש ודרך חדשה ואני מקווה שנצליח. הדוד שלי (יוסי גורדנה, ר"ב) שיחק פה הרבה שנים בדרום ומכיר את המקום והוא המליץ לי לשחק פה".

הקשר התבקש להצהיר על מאבק האליפות אך הגיב בצניעות ואמר: "יש פה סגל טוב, לדבר על מילים כמו אליפות זה נראה לי קצת מוקדם מדי. כשנגיע למחזור 20 או 25 נהיה יותר חכמים בקשר לאליפות. יש פה סגל טוב, קבוצה בריאה, נתחיל את העונה ונראה איך זה יתפתח".

"הבנתי מאלישע שהייתי האופציה המועדפת עליו בקישור. אני שמח מאוד שזה קרה והגעתי לכאן ולא למקום אחר. היו לי כמה אופציות, אבל בחרתי דווקא בהפועל באר שבע. הניהול פה נראה לי ברמה אחרת".

גורדנה נשאל האם הוא חושש מהמצב הבטחוני הלא קל בדרום והשיב: "לא באתי משוויץ אז אנחנו רגילים לזה, כי גם בתל אביב יש עכשיו טילים ובלגן. יש המון לחץ, אבל בעזרת השם הכל יעבור והכל יהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הניהול פה נראה לי ברמה אחרת".. גורדנה חותם על החוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully