וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת העתודה הפתיעה את רוסיה ועלתה שלב

ישראל השיגה ניצחון דרמטי 56:58 על רוסיה בטורניר ביוון. מנקו הצטיין עם 17 נקודות, הנבחרת יכולה להתכונן לשלב הבתים השני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקח אחריות ברגעי ההכרעה. רפי מנקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת העתודה של ישראל הבטיחה הערב (שישי) את עלייתה לשלב הבתים השני באליפות אירופה דרג א' הנערכת בכרתים, יוון, אחרי שהשיגה ניצחון מרשים 56:58 על רוסיה החזקה. שחקניו של שרון דרוקר העלו את מאזנם בבית ד' ל-1:2 אחרי שהנחילו הפסד בכורה לרוסים. הם גם הבטיחו בכל מקרה מקום בין שלוש הראשונות בבית ומחר (18:00) יסיימו את השלב הראשון במשחק מול בולגריה האחרונה, שהפסידה את כל משחקה עד כה.

למרות פתיחה רעה ופיגור 17:9 בסיום הרבע הראשון, ישראל התעוררה ברבע השני עם שלשה של אדם אריאל ונקודות של רום גפן, שצימקו ל-28:25 בהפסקה. החבורה של דרוקר העלתה עוד הילוך בהגנה עם פתיחת המחצית השנייה, מנעה מהרוסים להשיג נקודות קלות וגולן גוט העניק יתרון ראשון לקראת סיום הרבע השלישי - 33:35.

ברגעי ההכרעה הייתה זו שעתו של רפי מנקו. הקפטן לקח אחריות בדקה האחרונה של הרבע השלישי וכן ברבע האחרון, כשהנבחרת העלתה את יתרונה לשש נקודות, אבל הרוסים צימקו לשתיים בלבד כשנותרו שתי דקות לסיום. אז שוב היה זה מנקו שסיים התקפה ולאחר מכן גם דייק מקו העונשין בדרך ל-17 נקודות. הרוסים צימקו ל-57:56 עם שלשה מהירה כשהשעון הראה על 21 שניות לסיום, אך איגור קולשוב דייק פעם אחת מהקו וההגנה שמרה על היתרון הקטן. ניצחון יוקרתי לישראל שגם זכתה בכרטיס לשלב הבא.

קלעו לישראל: רפי מנקו 17 נקודות (5 ריבאונדים), עידן זלמנסון 8, גולן גוט 7, אדם אריאל ונאור שרון 5 כל אחד, רום גפן, איגור קולשוב, תומר גינת ואיתי שגב 4 כל אחד.

שרון דרוקר מאמן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
משחק הרואי. שרון דרוקר עם שחקניו/ברני ארדוב

שרון דרוקר אמר בסיום: "משחק הרואי של השחקנים שלנו. הם נלחמו נגד עוצמות וניצחנו את רוסיה הגדולה. זה מראה את הכוח של הקבוצה שלנו, שבאנו לשחק יחד היום. נתנו הגנה גדולה כל המשחק ועלינו ל-12 הגדולות באירופה עם ניצחון. אני חייב לצייון ולהודות לכל הצוות, ראש המשלחת שאול דוד, המנהל אסי, יורם מנחם המדהים, העוזרים שלי וכל הצוות פה. יחד עם ההורים הייתה פה שמחה אדירה ואנחנו עם הפנים קדימה. לא סיימנו את האליפות וזה צעד ראשון, כמו שהשחקנים אומרים לי".

הקפטן רפי מנקו אמר: "ראינו את הצרפתים מנצחים את הפולנים וידענו שהכל תלוי בנו, ואם ננצח עשינו את מה שבשבילו באנו לפה. זו חבורה של גברים מהראשון ועד האחרון, הצוות וכולם רוצים את טובת הנבחרת וכל המצב בארץ נותן דרייב. אנחנו רוצים לעשות שמח לאנשים בארץ. נשמח קצת הערב, נבוא לנצח מחר את הבולגרים וננסה לעשות עוד קפיצה בשלב הבא. סיכמנו שמתקדמים ממשחק למשחק, אבל אם נבוא כמו גברים, נילחם ונשחק ביחד כמו שנבחרות ישראל עשו כל השנים, אנחנו לא נופלים מאף נבחרת פה".

נבחרת העתודה של ישראל נשים גברה היום 58:62 על נבחרת ליטא במסגרת אליפות אירופה. זהו הניצחון השני של ישראל בטורניר לצד חמישה הפסדים. שאהד עבוד הצטיינה עם 13 נקודות. עוד קלעו: הדר לוי 11, נוף קדם 9, אנט סנואו (5 ריב') ומאי דיין 8 כל אחת, מרים חנון 7 (5 ריב'), מורן ספיר ומיכל אסף (5 ריב') 3 כל אחת. המשחק הבא מחר ב-20:30 נגד נורבגיה.

במשחק אימון בטורניר באיטליה ניצחה נבחרת הנוער את בריטניה 63:77 אחרי פיגור 36:27 בהפסקה. קלעו: תמיר בלאט 20, דניאל דנינו 17, סול לשם 9, רועי הובר ואור לאומי 6 כל אחד, רומן סורקין 5, ליאור קררה ונתנאל ארצי 4 כל אחד, צאלי נוימן 2. מחר תפגוש הנבחרת את יוון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully